اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

پیشرفت تمام حوزه‌ها در گرو زیرساخت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در صورتی که در حوزه فرهنگ اقدامات اساسی و زیربنایی صورت نگیرد، حوزه‌های دیگر نیز پیشرفت نمی‌کنند.

پیشرفت تمام حوزه‌ها در گرو زیرساخت‌های فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در جلسه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه اردبیل بر توجه به هویت دینی و باورهای اصیل اعتقادی در بازیابی فرهنگی جامعه تاکید کرد.
وی اظهار داشت: اگر بتوانیم پایه‌های این دو اصل را مستحکم کنیم و نسبت به گسترش و تعمیق آن اهتمام ورزیم، در آن صورت انحراف هویتی و فرهنگی معنا پیدا نمی‌کند.
مدیر‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: تحول در ابعاد روحی و روانی بیشتر مدنظر است زیرا فرهنگ کالای ظاهری و تامین‌کننده معاش انسان‌ها نیست بلکه یک غذای فکری و روحی است که می‌تواند رفع‌کننده نیازها باشد.
ستوده یکی از رسالت‌های امسال تبلیغات اسلامی را توسعه و اعتلای بخش فرهنگ و معنویت در جامعه اعلام کرد و اظهار داشت: فقر فرهنگی و معنوی در جامعه مساوی با نابودی جامعه است و اگر در این حوزه کارهای اساسی و زیربنایی صورت نگیرد، محال است که بتوانیم دیگر حوزه‌ها را پیش ببریم.
وی با یادآوری اینکه مهم‌ترین اولویت برنامه پنجم و همچنین اقدام دولت دهم توجه بیشتر به حوزه فرهنگ است، خاطرنشان کرد: اگر امروز از حوزه فرهنگ غفلت کنیم و تمام انرژی خود را صرف بخش عمرانی و اقتصادی کنیم در آن صورت نه تنها نتایج مثبت و پر فایده نمی‌گیریم بلکه گاه در پیمودن مسیر نیز شکست می‌خوریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی به افزایش کارها و برنامه‌های کارشناسی شده همچنین توجه عمیق به تربیت نیروهای زبده و کارآمد تاکید کرد و ادامه داد: امسال تلاش می‌کنیم در بحث نظارت به نحوی عمل کنیم که خروجی ما تربیت انسان‌های سالم، صالح و شایسته باشد.
وی گفت: اگر در حوزه فرهنگ توجه به معنویت و همچنین رشد و اعتلای جامعه منطبق بر آموزه‌های دینی و تجربیات علما باشد و در این مسیر گام برداریم، شاهد نتایج پرثمری هستیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این نشست بودجه فرهنگی شهرستان‌ها تقسیم و به مسئولان مربوطه اعلام شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول