اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

تحت تاثیر کلاس‌های استاد پرورش به علوم انسانی روی آوردم/ اصفهان وام‌دار فعالیت‌های فرهنگی پرورش است

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: کلاس‌های استاد پرورش حلاوت خاصی داشت و با اینکه من در رشته تجربی در دبیرستان مشغول به تحصیل بودم اما به دلیل علاقه‌ای که ایشان در من ایجاد کردند بعدها به علوم انسانی روی آوردم.

تحت تاثیر کلاس‌های استاد پرورش به علوم انسانی روی آوردم/ اصفهان وام‌دار فعالیت‌های فرهنگی پرورش است
علیرضا ذاکر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با استاد علی اکبر پرورش اظهار داشت: ایشان از نخبگان در شاخص در طول تاریخ انقلاب بود و در کوران انقلاب اسلامنی نقش ارزنده‌ای را ایفا کرد.
وی افزود: رفتار سیاسی استاد پرورش ریشه در باورداشت‌های ایشان بود که با مهارت به زبان ساده و مردمی بیان می‌شد و مردم نیز به راحتی می‌پذیرفتند.
استاندار اصفهان در ارتباط با فعالیت‌های این چهره ماندگار انقلاب اسلامی تصریح کرد: بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان و طبقه عوام در سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از سخنرانی‌ها و کتاب‌های استاد الهام می‌گرفتند.
وی با بیان اینکه استاد پرورش استاد ادبیات فارسی و دینی من در سال‌های سوم و چهارم دبیرستان بودند، ادامه داد: به یاد دارم که پس از گذراندن دروس فیزیک، شیمی و ریاضی بر سر کلاس درس استاد پرورش حاضر می‌شدم و تمام خستگی‌هایم با زبان ساده و شیوای ایشان از یاد می‌رفت.
ذاکر اصفهانی اضافه کرد: کلاس‌های استاد پرورش حلاوت خاصی داشت و با اینکه من در رشته تجربی در دبیرستان مشغول به تحصیل بودم اما به دلیل علاقه‌ای که ایشان در من ایجاد کردند و اطلاعاتی که در اختیار من قرار دادند، بعدها به علوم انسانی روی آوردم و در این حوزه مدرک گرفتم.
وی با اشاره به نقش علی اکبر پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: اصفهان نقش پیشتازانه در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشت که سهم به سزایی از آن مرهون فعالیت‌های سیاسی و فرهنگی استاد پرورش است.
استاندار اصفهان ادامه داد: ایشان پیش از انقلاب به عنوان مبارز و منتقد رژیم شاهنشاهی بودند و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در داخل حاکمیت به عنوان نماینده مجلس و وزیر مشغول به فعالیت شدند و پس از آن نیز به عنوان فردی تاثیرگذار در تحولات جامعه و جهت دهی به مردم بودند.
وی تصریح کرد: جالب این جاست که صحبت‌های استاد پرورش تنها به طبقه دانش آموزان و دانشجویان ختم نمی‌شود و عوام مردم نیز وامدار فعالیت‌های سازنده فرهنگی ایشان هستند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول