اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الیگودرز:

کشاورزی الیگودرز باید مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: مسئولان باید به بخش کشاورزی الیگودرز توجه داشته باشند.

کشاورزی الیگودرز باید مورد توجه قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، حجت‌الاسلام رضا حقیان صبح امروز در جلسه کار گروه کشاورزی الیگودرز اظهار داشت: مسئولان باید در تعامل با کشاورزان و تولید کنندگان به گونه‌ای برخورد نمایند تا زمینه برای ورود افراد سودجو در این عرصه از بین برود.
وی افزود: بخش کشاورزی به عنوان محور توسعه در هر منطقه باید مورد توجه ویژه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.
امام جمعه شهرستان الیگودرز با اشاره به اینکه شهرستان الیگودرز در بخش کشاورزی دارای استعدادهای خوبی است، گفت: توجه به بخش کشاورزی موجب دلگرمی تولیدکنندگان و کشاورزان می‌شود، که در نهایت منجر به خودکفایی کشور در زمینه تولیدات دامی و کشاورزی در دراز مدت می‌شود.
در ادامه فرماندار الیگودرز با مهم قلمداد نمودن صنعت کشاورزی در امر توسعه کشور از مسئولان ذی‌ربط خواست با نظارت مستمر بر روند کاشت و برداشت تولیدات کشاورزی زمینه کار و تلاش بیشتر را برای بهره‌برداران و کشاورزان منطقه فراهم کنند.
مهدی وفایی‌مقدم افزود: جهادگران دیروز که در دفاع مقدس حماسه‌ها آفریدند، امروز در امر تولید و توسعه صنعت کشاورزی نیز همچنان مشغول جهاد هستند.
در ادامه مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز هدف از برگزاری این نشست را بررسی راهکارهای مبارزه با سودجویان و دلالان در عرصه کشاورزی عنوان کرد.
هاشم هاشمی‌نژاد اظهار داشت: شهرستان الیگودرز دارای 106 هزار هکتار اراضی کشاورزی است که 35 هزار هکتار آن آبی و مابقی به صورت دیم کشت می‌شود.
وی افزود: شهرستان الیگودرز با بهره‌مندی از منابع طبیعی خدادادی یکی از مناطق مناسب برای توسعه صنعت کشاورزی و دامداری است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول