اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نکا:

کشف 27 کیلوگرم انواع مخدر در نکا

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نکا گفت: ماموران پلیس در نکا در شش ماهه اول سال 27 کیلوگرم انواع مخدر کشف کردند که بیشترین مقدار آن تریاک و کراک بوده است.

کشف 27 کیلوگرم انواع مخدر در نکا
اسماعیل فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا در تشریح عملکرد شش ماهه اول امسال اظهار داشت: در افزایش ضریب امنیتی در این شهرستان برخورداریم که با همکاری تمام پرسنل نیروی انتظامی و تعامل با مردم، عملیاتی شد.
وی با اشاره به اینکه همه ما باید در جامعه تابع قانون بوده و آن را رعایت کنیم، یادآور شد: بیشترین کشته‌های جاده‌های ما مربوط به سوانح رانندگی است که قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت نمی‌شود.
فتحی با اشاره به اینکه 30 درصد سوانح رانندگی مربوط به موتورسواران است، خاطرنشان کرد: استفاده از کلاه ایمنی به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه عملیاتی نشده و اگر استفاده از کلاه ایمنی همچون کمربند ایمنی در جامعه نهادینه شود، بسیاری از مشکلات، معضلات و سوانح رانندگی کم می‌شود.
وی گفت: در شش ماهه اول امسال در شهرستان نکا، یک هزار و 600 موتورسیکلت که با آلودگی صوتی، حرکات مارپیچ و... ایجاد مزاحمت کرده‌اند و همچنین 700 دستگاه خودرو در این رابطه توقیف شدند.
فتحی ادامه داد: اگر قوانین را رعایت کرده و یاد بگیریم که چگونه پلیس خود، خانواده و جامعه باشیم، بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی ما برطرف می‌شود.
فرمانده انتظامی نکا در ادامه با اشاره به تعامل ایجاد شدن بین مردم و پلیس 110 گفت: در شش ماهه اول امسال، حدود 4 هزار و 500 تماس مردمی با پلیس 110 در این شهرستان منجر به انجام عملیات پلیسی شده است.
وی ابراز داشت:110 مهم‌ترین راه ارتباطی مردم با پلیس است که در این رابطه در حداقل زمان به تماس‌های مردمی با پلیس 110 رسیدگی می‌شود.
فتحی اضافه کرد: این تما‌س‌ها با پلیس 110 بیانگر افزایش آگاهی مردم نسبت به حوزه وظایف و اختیارات نیروی انتظامی و اعتماد به پلیس 110 است.
این مسئول همچنین با اشاره به  اینکه ارائه هر گونه مواد خانی توسط قهوه‌خانه‌ها ممنوع است، یادآور شد: در این راستا در سال جاری، 181 قلیان در نکا معدوم شد و جمع آوری قلیان‌ها از دکه‌های سنتی به‌طور جدی پیگیری می‌شود و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.
فتحی، موفقیت نیروی انتظامی در گرو همکاری و تعامل مردم با پلیس  دانست و خاطرنشان کرد: در هر کجا که این همکاری بیشتر باشد امنیت و موفقیت بیشتری حاصل می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول