اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه خبر داد:

راه اندازی دادسرای ویژه مبارزه با مواد مخدر در ارومیه

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با بیان اینکه پرونده‌های مواد مخدر بسیار سنگین و حساس هستند، گفت: دادسرای ویژه مبارزه با مواد مخدر به زودی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.

راه اندازی دادسرای ویژه مبارزه با مواد مخدر در ارومیه
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، امامعلی بقائی پیش از ظهر امروز در جلسه کمیسیون مقابله با عرضه و قاچاق مواد مخدر استان آذربایجان غربی که در سالن اجتماعات ساختمان اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: باید در اول کار با این موضوع برخورد شدیدی صورت پذیرد تا شاهد  گسترش این موضوع نباشیم.
وی افزود: در ارتباط با افزایش کشت شاهدانه در استان باید کار تحلیلی و علمی صورت پذیرد و موضوع ریشه‌یابی شود تا در امر پیشگیری از این معضل به صورت علمی و ریشه‌ای برخورد شود.
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه ادامه داد: در امر مبارزه با مواد مخدر باید جدیت و اعتقاد داشته باشیم و صرف انجام وظیفه جوابگوی این معضل نخواهد بود.
دبیرکمیسیون مقابله با عرضه و قاچاق مواد مخدر استان آذربایجان غربی ادامه داد: مردم از وجود معتاد و قاچاقچی مواد مخدر در جامعه ناراضی هستند و باید به صورت ریشه‌ای با این معضل برخورد شود و رضایت مردم را کسب کرد.
بقائی ادامه داد: در بحث مبارزه با مواد مخدر باید اطلاع‌رسانی دقیقی صورت پذیرد تا مردم بدانند و مطلع شوند که با قاچاقچیان برخورد جدی در حد اعدام صورت می‌گیرد و با این اطلاع‌رسانی هم مردم دلگرم می‌شوند هم در بحث کم شدن قاچاق تاثیرگذار خواهد بود.
بقائی در پایان از جدیت قوه قضائیه در امر مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پرونده‌های مواد مخدر بسیار سنگین و حساس هستند و به همین منظور دادسرای ویژه مبارزه با مواد مخدر به زودی در ارومیه راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول