اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری فارس تاکید کرد:

برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان فارس

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مسئولان قضایی و انتظامی باید قاطعانه و سریع با سوداگران مرگ برخورد و این استان را از لوث وجود این جانیان پاک کنند.

برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر در استان فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، ذبیح‌الله خدائیان بعد از ظهر امروز در نشست کمیته قضایی و انتظامی مبارزه با مواد مخدر استان فارس از قاچاق مواد مخدر به عنوان یک معضل جهانی یاد کرد و اظهار داشت: این معضل بسیاری از جوانان ما را گرفتار کرده است.
خدائیان قاچاق مواد مخدر در کشورهای مستقل را جزو برنامه استکبار جهانی برای آلوده کردن مردم آن کشورها دانست و بر اراده مسئولان در مبارزه با این بلای خانمان‌‌سوز تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری فارس در ادامه به بیان راهکارهایی برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر در این استان فارس پرداخت و ابراز داشت: مبارزه با این معضل باید به یک فرهنگ همگانی تبدیل شود و مردم قاچاق مواد مخدر را قبیح بدانند و از قاچاقچیان بیزار باشند.
وی افزود: تا زمانی که قاچاقچی مواد مخدر در جامعه جایگاهی دارد مبارزه با آن مشکل است و مردم باید به این اقناع برسند که فردی که برای کسب مال و ثروت از راه نامشروع جان صدها نفر را به مخاطره انداخته و ده‌ها خانواده را متلاشی می‌کند یک فرد جانی بوده و اموال وی حرام است.
رئیس شورای قضائی استان فارس خاطرنشان کرد: راهکار دیگر مبارزه با مواد مخدر کنترل گلوگاه‌ها و مبادی ورودی و خروجی این استان است که باید توسط نیروهای انتظامی مسدود شود.
خدائیان برخورد با قاچاقچیان اصلی که با هدایت و پشتیبانی از باندهای بزرگ خود در حمل مواد مخدر دخالت ندارند را از اولویت‌های کار دستگاه قضایی و انتظامی دانست و اضافه کرد: باید با کارهای اطلاعاتی این افراد را شناسایی و جامعه را از لوث وجود آنها پاک کرد.
رئیس کل دادگستری فارس همچنین برخورد با خرده فروشان مواد مخدر که موجبات نارضایتی مردم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی را فراهم می‌کنند مورد تأکید قرار داد.
خدائیان خطاب به مسئولان قضایی این استان بیان داشت: با توجه به تأکیدات مکرر رئیس معظم قوه قضائیه مبنی بر برخورد شدید و سریع با قاچاقچیان مواد مخدر و مرتکبان جرایم خشن، قضات دادگاه‌های انقلاب باید با جانیان واقعی و سوداگران مرگ قاطع و بدون اغماض برخورد و احکام این افراد را به سرعت اجرا کنند به طوری که استان فارس برای قاچاقچی مواد مخدر ناامن باشد.
رئیس کل دادگستری فارس همچنین خطاب به مسئولان زندان‌های این استان تصریح کرد: محکومان قاچاق مواد مخدر به ویژه افراد سابقه‌دار و حرفه‌ای باید از امتیازات محروم شده و از اعطای عفو، اشتغال به کار و مرخصی به آنها خودداری شود.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول