اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان:

تشویق مردم به ورزش‌های همگانی جایگاه ویژه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: تشویق عامه مردم به سوی ورزش‌های همگانی به ویژه ورزش‌های صبحگاهی، از اهداف ویژه استانداری اصفهان است.

تشویق مردم به ورزش‌های همگانی جایگاه ویژه‌ای دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید جمال‌الدین صمصام‌شریعت صبح امروز در حاشیه برگزاری همایش ورزش صبحگاهی و هفته تربیت بدنی که با حضور مقامات استانداری، مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و سایر مسئولان استانی در باغ غدیر برگزار شد، اظهار داشت: حضور مقامات استانداری برای حضور در مراسم امروز، بعدازظهر دیروز صادر شد و در همین مدت کم نیز با توجه به شور و نشاطی که برای قرار گرفتن در کنار مردم داشتیم، کافی بود که خود را برای این مراسم به طور کامل آماده کنیم.
وی با بیان اینکه حضور مسئولان دولتی در کنار مردم برای انجام ورزش‌های صبحگاهی به طور حتم اثرات بسیار مثبتی روی روحیه آنها برای اشتیاق بهتر انجام ورزش‌های همگانی دارد، تاکید کرد: دوست داشتم جمله خسته نباشید را از زبان خودم به همشهریان بگویم.
معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به کمبود سرانه فضاهای ورزشی استان اصفهان نسبت به سایر استان‌های کشور اظهار داشت: در حدود دو سال اخیر اعتبارات ویژه‌ای از طرف استاندار اصفهان برای توسعه فضاهای ورزشی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی ورزشی، در استانداری اصفهان پیش‌بینی شده است.
صمصام‌شریعت اضافه کرد: استانداری اصفهان با جدیت موضوع توسعه ورزش‌های همگانی را در سطح استان دنبال کرده و از تمام همایش‌هایی مانند همایش ورزش صبحگاهی امروز استقبال می‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول