اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ناشران داخلی صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در آباده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب آباده با حضور 150 ناشر داخلی و با بیش از 7 هزار عنوان کتاب برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در آباده
فرهاد یمین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آباده هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان به کتاب عنوان کرد و اظهار داشت: به بازدید کنندگان این نمایشگاه، کتاب‌های موجود را با 50 در صد تخفیف ارائه می‌دهیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده با اشاره به اینکه این سومین سالی است که نمایشگاه بزرگ کتاب در این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز داشت: ساختمان کتابخانه مرکزی شهر آباده در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع، با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری افزون بر 12میلیارد ریال در سه طبقه در حال احداث است.
یمین از رونمایی دو اثر جمشید صداقت کیش محقق و نویسنده آباده‌ای خبر داد و گفت: به مناسبت هفته کتاب از دو اثر به‌نام‌های «شاه اسماعیل صفوی و تاسیسات زندیه در آباده» و «تاریخچه چاپ و نشر در فارس» با حضور وی طی مراسمی رونمایی می‌شود.
به گزارش فارس، این نمایشگاه با همکاری مرکز پخش طلوع تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده، نهاد کتابخانه‌های عمومی و دانشگاه پیام نور این شهرستان از اول آبان ماه سال جاری به مدت 15روز در محله ابوالفضل آباده هر روزه از ساعت 9 تا 12 و 15 تا 21 پذیرای علاقمندان است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول