اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سابق آب منطقه‌ای زنجان خبر داد:

آبیاری 180 هزار هکتار مزارع دیم در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به فعالیت چهار ساله خود و همکارانش در شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: در حال حاضر برای 180 هزار هکتار از مزارع دیم استان زنجان با استفاده از آب پشت سدها برنامه‌ریزی شده است.

آبیاری 180 هزار هکتار مزارع دیم در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر فهیمی در مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه یکی از افتخارات او استفاده از نیروهای توان‌مند استان زنجان برای اجرای پروژه‌ها و در نهایت توسعه استان بوده است، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار استان زنجان خود بهترین تشخیص دهنده و قاضی برای خدمت‌گذاران خود هستند و من به عنوان کوچک‌ترین خدمت‌گذار این مردم در این چهار سال سعی کردم با تمام توان برای این مردم خدمت‌رسانی کنم.
وی با بیان اینکه از زمان خدمت‌گذاری به مردم استان زنجان تعداد پنج سد به بهره‌برداری رسیده، تعداد پنج سد دیگر در حال احداث بوده و 32 سد نیز در حال مطالعه است، افزود: در حال حاضر استان زنجان در حوزه آبی به هشت قسمت تقسیم شده و برای همه نقاط آب شرب روستایی و شهری و صنعتی استان نقشه اجرایی تهیه شده است.
 مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه برای 680 هزار هکتار از مزارع استان نیز نقشه اجرایی تهیه شده است، خاطر نشان کرد: برای همه نقاط استان زنجان مطالعات حریم کیفی آب شرب نیز تهیه شده تا از هر گونه آلودگی در امان باشد.
وی با اشاره به اینکه در زمان مدیریت وی برای نخستین بار کنفرانس تحقیقاتی در زمینه آب در استان زنجان برگزار شده که استان به دلیل این کنفرانس کانون توجه کارشناسان قرار گرفته است، یادآور شد: رتبه شرکت آب منطقه‌ای زنجان برای نخستین بار در کشور از رتبه 16 به رتبه پنج با هفت پله صعود ارتقا یافته است.
فهیمی با اشاره به اینکه در اجرای چهار طرح آبی، استان زنجان به عنوان پایلوت در کشور مطرح شده است، بیان کرد: کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی نیز برگ زرین دیگری از کارنامه شرکت آب ‌منطقه‌ای در دوران تصدی‌گری وی است.
مدیر عامل سابق شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به اینکه همکاران من در شرکت آب ‌منطقه‌ای با 142 نفر کاری را انجام می‌دهند که همین کار را در استان آذربایجان‌شرقی با یک هزار نفر و در تهران با یک هزار و 250 نفر انجام می‌دهند، یادآور شد: نقطه آغازین توسعه استان زنجان  در حوزه آب از سفرهای ریاست جمهوری به استان و از مصوبات این سفرها بوده است.
وی در پایان با اشاره به اینکه او و همه کسانی که به مردم خدمت می‌کنند سرباز وطن هستند، خاطر‌نشان کرد: زنجان وطن دیگر من است و تا آخر عمر در هر کجا که باشم با توجه به اعتقاد و احساس مسئولیت خود را از این مردم می‌دانم.
در پایان این مراسم از زحمات جعفر فهیمی با لوح سپاس تقدیر و امیر حمید نیا به سمت مدیر‌عاملی شرکت آب منطقه‌ای زنجان انتخاب شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول