اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور لنگرود خبر داد:

تحصیل 1800 دانشجو در پیام نور لنگرود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور لنگرود از ورود 600 دانشجوی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: یک‌هزار و 800 دانشجو در دانشگاه پیام نور لنگرود تحصیل می‌کنند.

تحصیل 1800 دانشجو در پیام نور لنگرود
به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، فریبرز احمدی‌نژاد در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور لنگرود در سال تحصیلی 91-90 اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های شهرستان لنگرود این است که مردمانی علم دوست دارد.
وی ادامه تحصیل را یک فرصت دانست و اضافه کرد: باید این فرصت را غنیمت بدانیم و از آن استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور لنگرود، ابراز داشت: این فرصت‌ها باید خوب شناخته شوند و از آنها به درستی استفاده کنیم.
وی ادامه داد: اگر امام خمینی(ره)، انقلاب و جوانان آن نبودند قطعا این فضا و بستر آموزشی برای ما فراهم نمی‌شد.
احمدی‌نژاد با اشاره به فرصت محدود انسان برای تحصیل، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری و پر کردن وقت‌های اضافه باید به آن نقطه‌ای که ترسیم کرده‌ایم، برسیم.
رئیس دانشگاه پیام نور لنگرود با تاکید بر اینکه در دانشگاه پیام نور سعی می‌شود با انتخاب بهترین اساتید به پیشرفت تحصیلی دانشجویان کمک کنیم، خاطرنشان کرد: دانشجویی که در این دانشگاه تحصیل می‌کند باید نظام دانشگاه را خوب بشناسد.
وی اضافه کرد: نظام دانشگاهی پیام نور، دانشجو و کتاب محور است و دانشجوی پیام نور اگر تحصیلات کارشناسی خود را به خوبی بگذراند در تحصیلات کارشناسی ارشد موفق است.
احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه اگر حرکتی و تحولاتی باشد منشا آن تحولات در محیط دانشگاه است، بیان داشت: خروجی دانشگاه ورودی تحولات مختلف جامعه است.
وی با اشاره به اینکه خاصیت علم این است که اندیشه و فکر انسان را باز می‌کند و به جامعه بهره می‌رساند، اذعان داشت: تولیدات علمی دانشگاه پیام نور امروز در عرصه جهانی شناخته شده است.
این مسئول اضافه کرد: دانشجویانی که با عنوان فرزندان شاهد، با نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی و همچنین دانشجویان برتر، از تخفیف ویژه شهریه برخوردار می‌شوند.
به گفته وی، در مجموع یک‌هزار و 800 نفر در دانشگاه پیام‌ نور لنگرود تحصیل می‌کنند.
انتهای پیام/و20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول