اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بستک خواستار شد:

راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در پیام نور بستک

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بستک خواستار راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در واحد دانشگاه پیام نور این شهر شد و گفت: دانشجویان باید در مدیریت و اداره برنامه‌ها سهیم باشند.

راه‌اندازی کرسی‌های آزاد اندیشی در پیام نور بستک
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در هرمزگان، ناصر شریفی شامگاه دوشنبه در نشست توجیهی دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور واحد بستک که با حضور رئیس دانشگاه پیام نور، اساتید و دانشجویان در سالن پیامبر اعظم برگزار شد، دانشگاه پیام نور واحد بستک را دانشگاهی نمونه خواند و اظهار داشت: در کمتر واحدی از دانشگاه‌های پیام نور کشور، خوابگاه با امکانات مجهز برای دانشجویان فراهم است.
وی ادامه داد: وجود امکانات رفاهی همانند کتابخانه، سالن ورزشی، مسجد و خوابگاه با تلاش مسئولان دانشگاه و مردم این شهرستان، این واحد را به یکی از واحدهای مناسب و شاخص در امر ادامه تحصیل برای علاقه‌مندان تبدیل کرده است.
معاون فرماندار بستک افزود: امروز دانشگاه پیام نور به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور روز به روز حرکتی رو به جلو دارد و از لحاظ کیفی و کمی در حال پیشرفت است.
شریفی گفت: دانشجو به‌عنوان مغز متفکر جامعه باید فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی جامعه را هدایت کند و در خدمت انقلاب و نظام باشد.
معاون فرماندار شهرستان بستک با بیان اینکه دانشجو نباید اجازه دهد جریان یا فکر و یا حزبی از اندیشه پاکش بهره‌برداری سوء کند، گفت: به یمن استقرار دولتی که از جنس مردم و آرا و اندیشه جوانان ایران اسلامی است، مدیریت این دانشگاه به سمت و سویی روشن در حرکت است.
این مقام مسئول، خواهان برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در بین دانشجویان دانشگاه شد و گفت: تمام دانشجویان باید در مدیریت و اداره برنامه‌ها سهیم باشند.
اسماعیل امینایی رئیس دانشگاه پیام نور واحد بستک نیز در ادامه ضمن متفاوت دانستن مقطع تحصیلی دانش‌آموزان در مدارس با دانشجویان در دانشگاه اظهار کرد: در مقطع تحصیل در دانشگاه، دید و نگاه مردم و جامعه نسبت به شما دانشجویان عوض می‌شود و در این مقطع شما را به‌عنوان جوانان روشنفکر و تحصیلکرده می‌نگرند.
وی با بیان اینکه دانشجویان باید به عرف محل و منطقه پایبند باشند، گفت: دانشجو باید در جامعه الگو باشد زیرا به‌عنوان نماینده منطقه و محل خود در دانشگاه به تحصیل می‌پردازد.
امینایی خاطرنشان کرد: دانشگاه پیام نور واحد بستک دارای 16رشته و تعداد 1400 دانشجو است که از سال 84 راه‌اندازی شده است.
در ادامه این نشست معاونان و کارشناسان دانشگاه به سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول