اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

پیام نور اردبیل میزبان 5500 دانشجوی جدیدالورود است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل از پذیرش 5 هزار و 500 نفر از دانشجویان پیام نور به این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

پیام نور اردبیل میزبان 5500 دانشجوی جدیدالورود است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوشطینت پیش از ظهر امروز در جشن تحصیلی ورودی‌های دانشگاه پیام نور گرمی اظهار داشت: تعداد دانشجویان دانشگاه پیام نور اردبیل به 25 هزار و 564 نفر رسید.
وی افزود: 9 هزار و 625 نفر از این دانشجویان را مردان و 15 هزار و 939 نفر را زنان دانشجو تشکیل می‌دهند.
خوش‌طینت فضاهای مورد نیاز آموزشی را در این دانشگاه کافی دانست و افزود: تمام واحدهای تابعه دانشگاه پیام نور استان اردبیل دارای ساختمان هستند.
این مسئول بیان کرد: در حال حاضر تلاش بر ارتقای کیفیت آزمایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی و فرهنگی مراکز و واحدها بوده و در این رابطه در سال جاری 8 میلیارد ریال به این امر اختصاص یافته است.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خاطرنشان کرد: این دانشگاه در استان اردبیل 13 مرکز و واحد دانشگاهی دارد.
وی تعداد دانشجویان جدید دانشگاه پیام نور گرمی را نیز 533 نفر ذکر کرد و گفت: این مرکز هم اکنون با 3 هزار دانشجو به فعالیت علمی خود ادامه می‌دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، همچنین از در حال احداث بودن سالن فرهنگی ورزشی دانشگاه پیام نور گرمی خبر داد و افزود: این سالن پس از افتتاح، به نام شهید دکتر امین نوری (از مسئولان دانشگاه پیام نور کشور که اصالتاً اهل گرمی بود) نامگذاری خواهد شد.
خوشطینت با اشاره به رسالت فرهنگی دانشگاه پیام نور در کنار مباحث علمی بیان داشت: دانشگاه پیام نور در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و سایر ارزش‌های اسلامی پیشگام بوده و هست و دانشجویان جدید نیز باید این رسالت دانشگاه را مورد توجه قرار بدهند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست دانشگاه پیام‌نور مرکز گرمی نیز در این مراسم از اضافه شدن دو رشته جدید کارشناسی اقتصاد کشاورزی و مدیریت صنعتی به رشته‌های این دانشگاه خبر داد. 
رمضان عبدی بیان داشت: با احتساب این دو رشته، مجموع رشته‌های این دانشگاه به 22 رشته رسیده است.
وی تعداد دانشجویان این دانشگاه را بیش از 3 هزار نفر برشمرد و افزود: دانشگاه پیام نور مرکز گرمی از سال 1373 با یک رشته تاسیس شده و تاکنون یک هزار و 866 نفر از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند.
عبدی تعداد دانشجویان جدیدالورود را بیش از 500 نفر اعلام کرد و گفت: امسال بیش از 30 فارغ التحصیل این مرکز، از مقاطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی کشور قبول شده‌اند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول