اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوین خبر داد:

اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبیاری جوین

خبرگزاری فارس: فرماندار جوین از اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان خبر داد.

اختصاص 240 میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های آبیاری جوین
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان در جلسه ستاد ارتقای بهره‌وری آب شهرستان که با حضور مدیر آب و خاک استان برگزار شد، اظهار کرد: با همت مسئولان جهاد کشاورزی به پرونده‌های آبیاری تحت فشار شامل مطالعات و نقشه‌برداری رسیدگی و کل اعتبارات اختصاص یافته جذب شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوین در زمینه‌های مختلف به ویژه تولیدات کشاورزی و دامی تصریح کرد: هرچند دشت جوین به لحاظ ظرفیت‌های بالقوه و توان تولید محصولات مختلف در وضعیت مطلوبی قرار دارد تاکنون اعتبارات و تسهیلات مورد نیاز به آن اختصاص نیافته است.
فرماندار جوین با تقدیر از سفر مسئولان و مدیران استانی به این شهرستان، اینگونه سفرها را سبب تقویت روحیه کار و تلاش مردم دانست.
وی همچنین خواستار افزایش سهم شهرستان از محل اعتبارات کارگاه‌های زود‌بازده شد و افزود: افزایش این تسهیلات، کاهش نرخ بیکاری در شهرستان را به دنبال دارد.
فروزان بر احداث بندهای خاکی و انحرافی برای تغذیه مصنوعی قنوات تاکید کرد و ادامه داد: این طرح‌ها نباید عجولانه و بدون انجام مطالعات کارشناسی انجام شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول