اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد:

تشکیل ستاد محرم در زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان از تشکیل ستاد محرم در زنجان خبر داد.

تشکیل ستاد محرم در زنجان
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: ظرفیت‌های استان زنجان در زمینه فرهنگی موجب شده است تا فعالیت‌های فرهنگی استان به نحو مطلوبی انجام شود که یکی از ظرفیت‌های بالقوه استان در بعد مسایل فرهنگی ماه محرم است.
وی با بیان اینکه اگر سالانه یک هزار میلیارد تومان نیز برای فعالیت‌های فرهنگی استان در نظر گرفته شود، افزود: با توجه به حجم فعالیت‌های فرهنگی استان بازهم زمینه برای ارائه فعالیت‌های نو و جدید وجود دارد.
استاندار زنجان تصریح کرد: برای هر اعتباری با هر سقفی در استان برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد و در این راستا مشکلی برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در استان وجود ندارد.
وی از اختصاص 1.5 میلیارد تومانی به تیم‌های لیگ برتری در راستای پشتیبانی از تیم‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون پشتیبانی‌های مالی از این تیم‌ها از سوی بخش خصوصی صورت نگرفته و همه اعتبار بر عهده استان است.
رئوفی‌نژاد احداث اردوگاه راهیان نور را در خرمشهر از برنامه‌های فرهنگی استان برشمرد و گفت: کلنگ‌زنی این طرح در سال جاری صورت می‌گیرد.
وی از اعزام 26 هزار زنجانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در سال جاری خبر داد و گفت: یکی از فعالیت‌های فرهنگی استان اعزام راهیان نور است.
استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های استان در آستانه ماه محرم استفاده شود، یادآور شد: ظرفیت‌های خوب ماه محرم که در استان زنجان نمود بیشتری دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گرفت.
وی گفت: نگاه‌های داخلی و خارجی به فضای معنوی  ماه محرم به ویژه هشتم و 11 محرم اضافه کرده است که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.
رئوفی‌نژاد یادآور شد: باید از فرصت ماه محرم برای تعمیق ارزش‌های ناب در راستای تعمیق شعائر اسلامی استفاده شود و به عنوان الگوی ماندگار به کشور ارائه شود.
وی استفاده از ظرفیت دهه محرم، برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی و برگزاری جلسات توجیهی هئیت‌های مذهبی به عنوان کارگاه آموزشی از برنامه‌های استان در این زمینه است.
استاندار زنجان از تشکیل ستاد محرم در زنجان خبر داد و گفت: در راستای اجرای مطلوب برنامه‌ها، این ستاد در استان تشکیل می‌شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول