اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی اردبیل خواستار شد:

ثبت ایجاد اشتغال در سامانه رصد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل بر ثبت میزان اشتغال ایجاد شده در استان در سامانه رصد به منظور برنامه‌ریزی و ساماندهی اشتغال تاکید کرد.

ثبت ایجاد اشتغال در سامانه رصد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری پیش از ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال، سرمایه گذاری و آمایش صنعت و معدن اردبیل اظهار داشت: در نیمه اول امسال باید 25 هزار و 500 شغل از 51 هزار و 700 شغل مورد تعهد استان محقق می‌شد که 70 درصد از این میزان محقق شده است.
وی بیان کرد: شش هزار و 850 شغل از این تعداد مربوط به مسکن مهر بوده و در سامانه رصد ثبت نشده است و از میزان مابقی 10 هزار شغل و تعداد هفت هزار و 900 فرصت شغلی در سامانه ثبت شده و دو هزار و 456 مورد هنوز در سامانه ثبت نشده است.
منوری در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای ماده 28 قانون بودجه 90 در استان اردبیل اشاره کرد و خواستار بررسی این بودجه در کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شد.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل گفت: متقاضیان مراجعه کننده به بانک‌ها نیز با بررسی این وجوه در کار گروه مواجه شدند که انتظار می‌رود با دستور استاندار وجوه اداره شده و ماده 28 قانون بودجه به طور یک‌جا در کار گروه مورد بررسی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در حوزه ایجاد اشتغال کارخانه سیمان الماس خلخال درخواست دریافت وام  دارد، اظهار داشت: این کارخانه طی نامه‌ای درخواست 60 میلیارد تومان وام با آورده 19 میلیارد تومان کرده است که باید بانک ملی با بررسی‌های انجام یافته نسبت به پرداخت آن تصمیم‌گیری کند.
مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: کارخانه سیمان 246 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که 86 میلیارد و 500 میلیون تسهیلات ارزی است و با مابقی نیز باید از محل صندوق توسعه ملی تامین شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول