اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دهیار میاندشت:

فرصت‌های اشتغال زیادی در روستاها وجود دارد

خبرگزاری فارس: دهیار میاندشت گفت: فرصت‌های اشتغال زیادی در روستاها وجود دارد.

فرصت‌های اشتغال زیادی در روستاها وجود دارد
محمود نوشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در روستای میاندشت شاهد آن هستیم نگهداری گله و دام در محدوده مسکونی است که بارها مشکلاتی برای اهالی روستا بوجود آورده و مسئولان روستا خواستار حل این مشکل هستند.
دهیار میاندشت یادآور شد: دهیاری میاندشت بارها در مذاکره با دامداری‌ها، خواستار انتقال دام‌ها به نقطه‌ای خارج از محدوده مسکونی روستا شده است که متاسفانه از اجرای این امر سربازده‌اند.
وی افزود: نگهداری دام‌ها در روستا علاوه بر مشکلات بهداشتی که به دنبال دارد باعث ایجاد سر و صداهای فراوان در ساعات مختلف روز شده است و مخل نظم روستا می‌شود.
نوشاد اذعان داشت: از مسئولان اجرایی بخش انتظار داریم با استفاده از راهکارهای قانونی همکاری لازم را با دهیاری میاندشت در زمینه انتقال دام‌های مذکور به خارج از شهر مبذول کنند.
این مسئول بیان داشت: یکی از اهالی روستا برای افزایش رفاه و آسایش اهالی روستا اقدام به ایجاد نانوایی کرده‌است ولی به دلیل فاصله‌ای که با شبکه برق‌رسانی روستا دارد امکان بهره‌برداری از آن وجود ندارد و از مسئولان اداره برق روستا استدعا داریم با حل مشکل برق نانوایی روستا یکی از مسائل و مشکلات روستای میاندشت را مرتفع سازند.
دهیار روستای میاندشت در همین راستا تصریح کرد: به دلیل عدم وجود نانوایی در این روستا مردم هم‌اکنون مجبورند برای تهیه نان مصرفی به شهرها و روستاهای همجوار مراجعه کنند که کاری دشوار است.
نوشاد خاطرنشان ساخت: مسئولان برای جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهرها و جلوگیری از افزایش بی‌رویه جمعیت شهری با رسیدگی به روستاها زمینه رفاه و آسایش مردم برای زندگی از روستاها را فراهم آورند.
وی  اشتغال‌زایی را یکی از سیاست‌های مهم دولت در سال‌های اخیر دانست و اضافه کرد: روستاها به دلیل در اختیار داشتن منابع و اراضی کشاورزی و چراگاه‌ها در حاشیه خود فرصت‌های شغلی فراوانی را در خود جای داده‌اند و مسئولین با حمایت از روستاها می‌توانند زمینه‌ فعالیت مردم در این مشاغل و جلوگیری از ورود به مشاغل کاذب را فراهم کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول