اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به نقش تعاون در اقتصاد کشور گفت: نقش تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار مهم است.

تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال پایدار نقش مهمی دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، ناصر شیخی اظهار داشت: توجه ویژه دولت نهم و دهم به‌ بخش تعاون موجب شده این بخش گام‌های مفید و موثری را در عرصه‌  اقتصاد کشور بردارد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و 502 فرصت شغلی توسط بخش تعاون در استان ایجاد شده که قطعا اشتغال ایجاد شده توسط شرکت‌های تعاونی بیشتر از این‌ تعداد است که امید می‌رود با ترویج فرهنگ تعاون مراحل توانمندسازی مردم برای ایجاد اشتغال درقالب تعاونی فراهم شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان داشت: تعاونی‌ها بیشترین جایگاه و نقش را در ایجاد اشتغال دارند و تشکیل تعاونی برای ایجاد اشتغال پایدار نیازمند به اخذ تسهیلات است که برای سرعت بخشیدن به این موضوع مسئولان باید این فرایند را مورد حمایت قرار دهند، تا تمام متقاضیان تشکیل تعاونی به این امر ترغیب شوند.
روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی همچنین از بررسی مسایل قانون کار و تامین اجتماعی خبر داد.
بر اساس این گزارش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این جلسه گفت: شکل‌گیری سازمان تأمین اجتماعی بر اساس وجود کار و کارگر است و ما خود را جدای از آنان نمی‌دانیم.
شیخی افزود: در نظام اداری و اجرایی، رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه است و مولفه‌هایی از قبیل سرعت، دقت و صحت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با مردم و اطلاع‌رسانی مناسب، عواملی هستند که موجب رضایت مندی خدمت گیرندگان و مراجعین دستگاه‌های دولتی می‌شوند.
وی در پایان اذعان داشت: می‌توان با افزایش میزان بازرسی‌ها از بنگاه‌ها و مراکز اشتغال از ضایع شدن حق بسیاری از کارگران در رابطه با بیمه جلوگیری کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول