اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار خبر داد:

اختصاص 3 میلیارد تومان به اشتغال کمیته امداد بابلسر

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار گفت: بیش از 3 میلیارد تومان به اشتغال افراد زیر پوشش کمیته امداد بابلسر اختصاص یافت.

اختصاص 3 میلیارد تومان به اشتغال کمیته امداد بابلسر
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، سید حسین سلیمانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در فرمانداری بابلسر اظهار داشت: عدم وجود شغل مناسب از مهم‌ترین عوامل آسیب‌های اجتماعی است و در این مورد در سال 90 در کمیته امداد بابلسر و فریدونکنارحدود 350 شغل در نظر گرفته شده است.
وی خاطرنشان کرد: اگر چه در کمیته اشتغال استانی برای بابلسر و فریدونکنار حدود 350 شغل در نظر گرفته شد ولی درصدد هستیم 600 شغل در شهرستان  بابلسر ایجاد کنیم.
رئیس کمیته امداد بابلسر و فریدونکنار بیان داشت: در شش ماه نخست سال جاری حدود 43 طرح از محل اعتبارات داخلی 21 طرح از محل اعتبارات بانک‌ها 51 طرح در سامانه رصد ایجاد شد و حدود 350 پرونده برای خانواده زیر پوشش و افراد نیازمند آماده شده که بعد از ابلاغ، این افراد به بانک معرفی و از این تعداد اسامی 150 نفر تایید شده است.
وی تصریح کرد: در بحث آموزش نیز برای این خانواده‌ها اعتباراتی در نظر گرفته شده که در این راستا 86 نفر برای آموزش به آموزشگاه‌ها معرفی شدند و در بحث مشاوره نیز 52 نفر مشاوره قرار گرفتند.
سلیمانی اذعان داشت:  در مورد فروش صنایع دستی نیز کمیته امداد تمام محصولات صنایع دستی افراد زیر پوشش را برای فروش به بازار تهران فرستاده و بعد از فروش مبلغ بیشتری را به این خانواده‌ها اختصاص داده این در حالی است که در بازارچه‌های ساحلی، بهاره یا پاییزه بابلسر کمیته امداد چند غرفه را به این امر اختصاص داده تا افراد زیر پوشش کالای خود را به فروش برسانند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول