اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار زنجان:

دستاوردهای دولت باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار زنجان گفت: اطلاع‌رسانی دستاوردها و عملکرد دولت پاسخ مناسبی به دشمنان نظام و انقلاب است.

دستاوردهای دولت باید به خوبی اطلاع‌رسانی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در جلسه راهبرد فرهنگی استان زنجان، اظهار داشت: مسیر و دید فرهنگی استان به مسائل فرهنگی در قالب ستاد راهبرد فرهنگی در کشور بی‌نظیر است و در استان‌های دیگر این دیدگاه با حضور استاندار در جلسه کار گروه فرهنگی و اجتماعی وجود ندارد.
وی ادامه داد: باید از فرصت برگزاری جلسات راهبردی فرهنگی با حضور استاندار زنجان در راستای تقویت ارزش‌ها و باورهای فرهنگی در جامعه بیشتر استفاده کرده و برنامه‌ریزی مناسبی برای برنامه فرهنگی استان داشت، چرا که ظرفیت استان زنجان در این زمینه مثال‌زدنی است.
معاون سیاسی ‌امنیتی استاندار زنجان یادآور شد: اگر توجه به مقوله فرهنگی از سوی دست‌اندرکاران فرهنگی در کشور کارت زرد از مقام معظم رهبری گرفته است، اما باید به جرات گفت که استان زنجان مظلومیت فرهنگی را با ارائه برنامه‌های درست و قوی از بین برده و برنامه‌های مناسبی را برای اجرا در سطوح مختلف فرهنگی دارد.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در حوزه‌های مختلف جنگ نرم علیه نظام جمهوری اسلامی، تاکید کرد: اگر دشمنان به نحو مطلوبی از اقتدار خود در راستای تضعیف فرهنگ و مبانی نظام تلاش می‌کنند، ما در طی 32 سال گذشته عرصه جنگ نرم را به اردوگاه‌های استکبار برده و در این اردوگاه به مبارزه با جنگ نرم دشمنان می‌پردازند.
احمدی ابزار بی‌نظیر اعتقادات و باورهای مذهبی را از ابزارهای بی‌نظیر نظام در مقابل توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: فطرت خدا جوی انسان‌ها همیشه قابل هدایت بوده و جامعه‌ای که به این فطرت پاک توجه داشته باشد موفق است.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه یادآور شد: استقبال بی‌نظیر مردم از مقام معظم رهبری نشان‌دهنده عشق به ولایت و رهبری است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های ولایت‌پذیری و فرهنگی و مذهبی استان زنجان در راستای اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید با روحیه جهادی‌، کمک مردم و بخش خصوصی در حوزه فرهنگ وارد شده و از همکاری آنان برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی استان استفاده شود.
وی بر ضرورت خروجی برنامه‌های فرهنگی با صبغه اسلامی تاکید کرد و تصریح کرد: خروجی برنامه‌های فرهنگی باید اسلامی بوده و در راستای کمک به معرفی اسلام ناب محمدی صورت گیرد.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدگاه مغرضانه برخی از افراد جامعه به دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف جامعه افزود: برخی از افراد از روی جهالت و نادانی به خنثی‌سازی دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف می‌پردازند که باید گفت: خاموشی بهترین جواب برای این افراد است، چرا که دستاوردهای دولت در همه بخش‌ها، نشان‌دهنده رشد قابل توجه کشور و استان در بخش‌های مختلف است.
وی با بیان اینکه باید با اعلام دستاوردها پاسخ مناسبی به دشمنان داد، بیان داشت: مظلومیت دولت در اطلاع‌رسانی دستاوردها بر کسی پوشیده نیست.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: باید با برنامه‌ریزی لازم بر لزوم حضور حداکثری مردم انتخاب اصلح برنامه‌ریزی کرده و دشمنان را از صحنه انقلاب خارج کنیم.
وی بر ضرورت برنامه‌ریزی در برنامه‌های سال 91 از اکنون تاکید کرد و بیان داشت: باید همه برنامه‌ریزی‌ها برای انجام بهتر فعالیت‌ها در سال آینده صورت گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول