اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

مردمی بودن ‌دولت احمدی‎نژاد ‌در ذات دورنی دولت شکل گرفته است‌

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: مردمی بودن و خاکی بودن دولت احمدی‎نژاد ظاهری نیست بلکه در ذات دورنی دولت شکل گرفته است.

مردمی بودن ‌دولت احمدی‎نژاد ‌در ذات دورنی دولت شکل گرفته است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ‌در جمع اهالی مردم روستای قلعه‎قافه شهرستان مینودشت اظهار داشت: علت علاقه مردم به رئیس جمهور به خاطر کار و تلاش وی و سرباز ولایت بودن آن است.
وی با بیان اینکه آمار ارائه شده در مراسمات بسیار چشمگیر است،  تصریح کرد: قبل از روی کار آمدن دولت نهم تنها 189 روستا استان گلستان از نعمت گاز برخوردار بودند اما با تلاش مدیران دولت احمدی نژاد هم‌اکنون 561 روستا گلستان از این نعمت برخوردار هستند.
استاندار گلستان گفت: در طول 27 سال گذشته 189 روستا استان گازدار شدند اما در شش سال فعالیت دولت نهم و دهم به 382 روستا گلستان گازرسانی شده است.
قناعت خاطرنشان کرد: این آمار و موفقیت در بخش‎های مختلف از جمله راه‎های روستایی، ارتقای شاخص‎های آموزشی، شاخص بهداشتی و سلامت، برق‎رسانی و بهره‎مندی از آب سالم و بهداشتی به دست آمده است.
وی ادامه داد: در گذشته سهم سرانه ورزشی در استان دو دهم مترمربع بوده است اما با اقدامات انجام شده این سهم به هفت دهم درصد ارتقا یافته است.
استاندار گلستان گفت: با وجود پروژه‎های بزرگ و کارهای بزرگی که در سطح کشور و استان انجام گرفته است اما دولت این اقدامات را گام اول می‎دانند.
قناعت افزود: دولت احمدی‎نژاد این اقدام را نقطه مطلوب نمی‎دانند ولی گام نخست را به صورت جدی برداشته است.
وی اضافه کرد: طبیعی است وقتی دولتمردان از جنس مردم، بخشی از جامعه که سختی‎های و محرومیت را از نزدیک درک کرده باشند و فاصله آن چنانی با مردم نداشته باشند کارهای چشمگیر انجام خواهند داد.
استاندار گلستان گفت: مردمی بودن و خاکی بودن دولت احمدی‎نژاد ظاهری نیست بلکه در ذات دورنی دولت شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه رشد چشمگیری که هم اکنون شاهد هستیم به برکت خدمات صادقانه دولت احمدی‎نژاد است، گفت: اکنون به هر استان که پا می‎گذاریم رشد و توسعه و خدمت‎رسانی صادقانه از به عینه خواهیم دید.
قناعت علت اینکه احمدی‎نژاد به قلب‎های مردم رسوخ کرده خدمت صادقانه ایشان است، افزود: احمدی‎نژاد خود را سرباز ولایت می‎داند لذا به عنوان یک سرباز خود را آماده خدمت به مردم کرده است.
استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مردمی که با عشق و علاقه عزیزانشان را به قربانگاه فرستادند شایسته خدمت صادقانه هستند.
وی با بیان اینکه نظامی ماندگار است که پشتوانه مرمی داشته باشد، افزود: مردم برای سربلندی این نظام در دورترین روستاهای کشور شهدایی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.
قناعت گفت: نظام ما از مقتدرین نظام‎های دنیا است چون مردم با نظام و رهبری عجین شده‎اند.
استاندار گلستان با بیان اینکه در هفته دولت 1391 تمام روستاهای منطقه دوزین گازدار خواهند شد، افزود: در دهه فجر سال آینده نیز تمام روستاهای شهرستان مینودشت و گالیکش از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول