اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه دوم امسال انجام می‌شود؛

اعزام ۲۷۰۰ دانش‌آموز خلخالی به مناطق جنگی جنوب

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال گفت: در نیمه دوم امسال دو هزار و 700 دانش‌آموز خلخالی برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور، عازم این مناطق می‌شوند.

اعزام ۲۷۰۰ دانش‌آموز خلخالی به مناطق جنگی جنوب
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرهنگ صالح تیموری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌های راهیان نور خلخال اظهار داشت: طرح راهیان نور و اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در سال‌های اخیر سبب شده تا بسیاری از وقایع و ناگفته‌های جنگ در مقابل دیدگان نسل چهارم و سوم انقلاب تداعی شود.
وی با بیان اینکه وقایع هشت سال دفاع مقدس هزاران هزار قصه نهفته را در درون خود دارد، خاطرنشان کرد: بازگویی این قصه به جوانان عزمی ملی و اراده‌ای بزرگ می‌‌طلبد که اردو‌های راهیان نور گامی در این راستاست.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه خلخال ادامه داد: طی نیمه دوم امسال بیش از دو هزار و 700 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع دوم متوسطه دبیرستان‌های خلخال برای بازدید از مناطق جنگی جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور عازم این مناطق می‌شوند. 
وی افزود: نخستین گروه دانش‌آموزان کاروان راهیان نور خلخال در قالب 350 نفر، اوایل آبان‌ امسال به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام و در مراحل بعدی این تعداد به یک هزار و 200 دانش‌آموز پسر افزایش می‌یابد.
تیموری گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی بخشی از مرحله عملی درس آمادگی دفاعی دانش‌آموزان بوده که با هدف آشنایی این دانش‌آموزان با وضعیت زندگی رزمندگان اسلام طی هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: در این راستا در بهمن ماه امسال نیز یک هزار و 500 دانش‌آموز دختر مقطع دوم متوسطه دبیرستان‌های خلخال به این مناطق اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول