اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

اعزام 1864 نفر از دانش‌‌آموز اردبیلی به اردوی راهیان نور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: یک هزار و 864 نفر دانش‌آموز از ناحیه یک، پارس‌آباد، ناحیه دو، هیر، گرمی و انگوت به دیدار مناطق جنگی جنوب در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.

اعزام 1864 نفر از دانش‌‌آموز اردبیلی به اردوی راهیان نور
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده در مراسم اعزام این دانش‌آ‌موزان که با حضور کاروان دانش‌آموزان استان‌های اردبیل و گیلان برگزار شد، از دانش‌آموزان خواست در سال جهاد اقتصادی هر یک از آنها همانند مرحمت بالازاده در تمام عرصه‌های علمی و تربیتی حماسه‌آفرینی کرده و نام ایران اسلامی را در جهان به قله افتخار برسانند.
وی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز را مدیون شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم
وی بیان داشت: در هشت سال دفاع مقدس معلمان و دانش‌آموزان نقش پیشرو را داشتند و در کنار روحانیت هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در تثبیت انقلاب اسلامی سهیم بودند.
محمودزاده خاطرنشان کرد: تقدیم 38 هزار شهید دانش‌آموز بیانگر این واقعیت است و امروزه در صدور انقلاب اسلامی نقش اساسی را دارند همان طوری که دانش‌آموزان انقلاب را به پیروزی رساندند در مدیریت جهانی نیز دانش آموزان و معلمان باید نقش‌آفرینی کنند.
وی اظهار داشت: سفر راهیان نور سفر به دیار شهیدان و میعادگاه عشق است این سفر باید هدف‌دار و منظم انجام گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه  خطاب به دانش‌آموزان ابراز داشت: در این فضای معنوی با بعضی مشکلات بسازید و همانند شهدا که در مبارزه با استکبار جهانی جان خود را فدا کردند، تلاش کنید فرهنگ و مفاهیم میعادگاه عاشقان را برای سایر دانش‌آموزان و هم‌کلاسی‌های خود انتقال دهید.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ابتدای مراسم سرهنگ نادر قدیرزاده فرمانده اردوگاه راهیان نور اظهار داشت: سپاه استان اردبیل با آمادگی کامل، آماده اجرای طرح آموزش عملی درس آمادگی دفاعی در قالب کاروان راهیان نور در مدت باقیمانده امسال، در مرحله اول برای دانش آموزان پسر و در مرحله دوم برای دانش آموزان دختر است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول