اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه‌اشرفیه خواستار شد:

تسریع در گازرسانی روستاهای آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرماندار آستانه‌اشرفیه خواستار تسریع در پیشرفت پروژه‌های گازرسانی روستاهای این شهرستان شد.

تسریع در گازرسانی روستاهای آستانه‌اشرفیه
علی باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش‌هاست.
وی با بیان اینکه برای شفاف‌سازی عملکرد و اقدام‌های پلیس بهترین وسیله استفاده از امکانات رسانه‌ای است، تصریح کرد: تجلیل از کارکنان و خانواده‌های کارکنان ناجا، تجلیل از شهروندان قانونمند، تجلیل از بازنشستگان، دیدار از خانواده شهدا و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این شهرستان در هفته ناجا است.
فرماندار آستانه‌اشرفیه در باره روند پیشرفت پروژه‌های این شهرستان بیان داشت: روند پیشرفت پروژه‌های آب روستایی و راه با درایت مدیران آبفار و اداره راه این شهرستان بسیار مطلوب است.
این مسئول با اشاره به کندی روند پیشرفت و اجرای پروژه‌های گاز روستایی آستانه‌اشرفیه افزود: با وجودی که بارها به مردم روستاهای آستانه‌اشرفیه درباره گازدار شدن این روستاها قول مساعد داده شده، ولی کلنگ برخی از پروژه‌های گازرسانی به روستاها زده نشده است.
باباخانی ادامه داد: مدیرکل شرکت گاز گیلان درباره اجرای پروژه‌های گاز روستاهای رودبنه، انبارسر، گیسم و تعدادی دیگر از روستاهای آستانه‌اشرفیه قول مساعد دادند که بی‌صبرانه منتظر تحقق این وعده‌ها هستیم.
وی با اشاره به اجرای طرح سرشماری یادآور شد: در کشور ما پس از انقلاب اسلامی سرشماری هر 10 سال یک بار انجام می‌شد که با مصوبه مجلس در سال 88 فاصله زمانی سرشماری‌ها به هر 5 سال کاهش یافته است.
این مسئول با بیان اینکه سرشماری‌ها و جمع‌آوری آمار در برنامه‌ریزی‌های دولت نقش به‌سزایی دارد، خاطرنشان کرد: در سرشماری سال 1345 کشور ما با 145 شهرستان جمعیتی درحدود 25 میلیون نفر داشت در حالی که  در آخرین سرشماری درسال 1385 کشور ما با 336 شهرستان 70 میلیون نفربوده است.
باباخانی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای اجرای این طرح ملی در شهرستان فراهم شده، متذکر شد: 405 نفر در سطح شهرستان برای آمارگیری ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 160 نفر پس از مصاحبه انتخاب شده و برای آموزش به کارشناسان مجرب معرفی شدند.
وی با تصریح بر اینکه هر امکاناتی که دولت در اختیار روستاییان قرار می‌دهد براساس آمار است، از تمام مدیران اداره‌های شهرستان آستانه‌اشرفیه خواست که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول