اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

استقبال مردم از رهبری نشانه ولایت‌مداری آنها است

خبرگزاری فارس: نماینده کرج در مجلس با اشاره به استقبال تاریخی و بی‌نظیر مردم استان کرمانشاه از رهبری عظیم‌الشان انقلاب گفت: این استقبال نشانه ولایت‌مداری و پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب است.

استقبال مردم از رهبری نشانه ولایت‌مداری آنها است
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دشمنان خارجی و بدخواهان و کج‌اندیشان داخلی سال‌ها تلاش کردند تا رابطه نظام و مردم را در ایران تیره کنند.
وی افزود: دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی به خوبی می‌دانند که رمز موفقیت انقلاب اسلامی و گسترش اندیشه انقلاب به دیگر کشورها، در حمایت قاطع ملت ایران از نظام و تعامل و هماهنگی مردم و مسئولان است.
این مسئول ادامه داد: بنابراین تلاش می‌کنند با بزرگ‌نمایی مشکلات و در بسیاری از مواقع دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و آنها را از حاکمیت دور کنند.
اکبریان تصریح کرد: خوشبختانه با هوشیاری رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی این توطئه از مدت‌ها پیش برملا شده و ملت مسلمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی نیز با بصیرت بالایی که دارند، فریب تبلیغات رنگارنگ غربی‌ها را نخورده‌اند.
وی ادامه داد: نشانه خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی حضور گسترده و بی نظیر مردم استان کرمانشاه در سفر تاریخی و پر برکت ولی امر مسلمین به این استان است.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حجم گسترده تبلیغات ضد انقلاب در استان‌های غربی کشور به ویژه کرمانشاه و کردستان گفت: آنها تصور می‌کردند، مردم ساکن این مناطق فریب دسیسه‌های ضد انقلاب را خورده و با نظام مقدس جمهوری اسلامی قطع رابطه کرده‌اند.
اکبریان خاطرنشان کرد: اما مردم سراسر ایران به ویژه مرزنشینان غیور ما از جمله مردم استان کرمانشاه قدردان ولایت هستند و تا پای جان در دفاع از ولایت و آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب حضور خواهند داشت.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع ملت ایران دست از دامان پر مهر و برکت ولایت بر نداشته و تلاش‌های بدخواهان و ضد انقلاب تاثیری در اعتقاد راسخ آنها نخواهد داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول