اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد:

مراجعه 10 هزار جوان به مرکز مشاوره تبلیغات دینی بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از مراجعه تقریبی 10 هزار جوان به مرکز مشاوره دینی این اداره خبر داد.

مراجعه 10 هزار جوان به مرکز مشاوره تبلیغات دینی بوشهر
خدیجه گرشاسبی امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: مرکز مشاوره دینی و پاسخ به سؤالات شرعی بانوان که مستقر در این اداره کل بوده سالانه پاسخگوی 10 هزار نفر از بانوان و جوانان است.
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: آمار مراجعه‌کنندگان با توجه به گزارش دریافتی از تماس‌های تلفنی و مراجعه حضوری شامل روزانه 40 نفر و هر هفته تقریبا 240 نفر است که این تعداد سالانه به 10 هزار نفر در سال می‌رسد.
وی اظهار داشت: بیشتر مراجعه‌کنندگان، جوانان و بانوانی هستند که برای رفع مسائل و شبهات دینی و اختلافات خانوادگی به این مرکز مراجعه می‌کنند.
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری نخستین جشنواره غذا در هیئت‌های مذهبی بوشهر به مناسبت روز جهانی غذا خبر داد.
گرشاسبی گفت: نخستین جشنواره غذا با محوریت غذای سالم، زندگی سالم به مناسبت روز جهانی غذا در حسینیه 14 معصوم بیت‌‌ الحسن(ع) با شرکت 100 نفر از بانوان عضو هیئت‌های و تشکل‌های مذهبی و با طبخ 100 نوع غذا در این جشنواره برگزار شد.
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان داشت:  امور فرهنگی بانوان این اداره در راستای اهداف فرهنگی مذهبی و اجتماعی خود در راستای این اهداف برای مشارکت زنان در عرصه‌های مختلف گام‌هایی برداشته و در چارچوب اهداف این اداره اقدام به انجام فعالیت‌ها و ارائه طرح‌هایی کرده است.
مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهرگفت: حمایت و تثبیت مرکز مشاوره دین و پاسخ به سؤالات شرعی بانوان، دادگاه خانواده، ساماندهی بانوان فرهنگی دینی، ساماندهی مبلغان و مداحان، تغذیه فکری فرهنگی بخشی از فعالیت‌های انجام شده امور بانوان است.
وی ادامه داد: برگزاری اردوهای فرهنگی، تفریحی و زیارتی، برگزاری دوره آموزشی تخصصی، آموزش مشاوره دینی و مهارت‌های قبل از ازدواج، سیر مطالعاتی کتب استاد مرتضی مطهری در قالب عفاف و حجاب، آموزش ضمن خدمت فرهنگیان، فراخوان آثار عفاف و حجاب و کارگاه آموزشی حفظ ارزش‌های دینی ویژه کارکنان دولت نیز از دیگر اقدامات بوده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول