اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی استان اردبیل:

مرکز مشاوره تخصصی وظیفه عمومی اردبیل دایر شد

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی ناجا در استان اردبیل گفت: واحد مشاوره تخصصی معاونت وظیفه عمومی استان اردبیل به منظور پاسخگویی به سئوالات مشمولان دایر شده است.

مرکز مشاوره تخصصی وظیفه عمومی اردبیل دایر شد
نجف حمید‌زاده اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جداسازی محوطه فضای اداری با فضای اعزام این مرکز مشاوره به صورت شبانه‌روزی راه‌اندازی شده و به صورت تلفنی و حضوری با شماره 4455548 آماده پاسخگویی به سئوالات مشمولان و خانواده‌‌های آنهاست.
وی ادامه داد: داوطلبان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری در وقت اداری در هر ساعت از شبانه‌روز با تماس با این مرکز اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
این مسئول با یادآوری اینکه اقدامات اساسی در راستای تجهیزات و به روز رسانی سیستم‌های رایانه‌ای ایجاد شده است، ابراز داشت: در راستای اجرای دولت الکترونیک، پلیس نیز پیشگام شده و با محول کردن برخی از خدمات به واحد‌های پلیس +10 مشمولان را به آسانی هدایت می‌کند.
معاون وظیفه عمومی استان اردبیل با یادآوری اینکه خدمات متنوع رفاهی و حمایتی برای اعزام‌شوندگان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز اعزام طبق قرارداد با پایانه‌های استان بهترین اتوبوس‌ها را برای نقل و انتقال سربازان و مشمولان تا محل تقسیم‌بندی شده در نظر گرفته‌ایم.
وی همچنین به فعال بودن تلفن گویای 09680 در راستای پاسخگویی به نیازهای مشمولان اشاره کرد و بیان داشت: تمام مشمولان علاوه بر در اختیار داشتن امکانات پلیس +10 می‌توانند از این خطوط تلفن نیز استفاده کنند.
حمید‌زاده‌ اربابی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اینکه تعیین تکلیف کسر خدمت‌های سال 89 بر مبنای یک فرمول محاسبه می‌شود، بیان داشت: کسر خدمت‌ها بر اساس فرمول جدید کاهش یافته و در یک برهه از زمان تا عید غدیر تمدید شده است و کسانی که کسر خدمت سال 89 دارند باید بر اساس همین فرمول اقدام کرده و تا عید غدیر گواهی خود را در پلیس +10 ثبت کنند.
وی به وضعیت تحصیلی مشمولان نیز اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های اخیر از میزان سربازان دیپلم و زیر دیپلم کاسته شده و تعداد اعزامی‌ها بیشتر از میان تحصیل‌کردگان دانشگاهی است.
این مسئول ادامه داد: سربازی با عنوان مرحله خودسازی و سازندگی برای هر فرد محسوب می‌شود و فرصت خوبی است تا با حضور در اجتماع آموزش جامعه‌پذیری، توسعه مشارکت‌های انسانی، سازندگی فردی و آمادگی برای ایفای نقش‌های اجتماعی را به سربازان یاد دهیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول