اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون مطرح کرد:

ارتباط مربیان پرورشی با دانش‌آموزان برای ترویج اصول دینی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: لازم است مربیان پرورشی درآموزش نماز و احکام دینی و اصول دین پیشگام بوده و ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانش آموزان برقرار کنند.

ارتباط مربیان پرورشی با دانش‌آموزان برای ترویج اصول دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسماعیل خیاط صبح امروز در گردهمایی مربیان پرورشی مدارس بردخون با اشاره به جایگاه کار پرورشی اظهار داشت: مربیان پرورشی از ارکان هر مدرسه هستند و باید نقش خود که انسان سازی است به خوبی ایفا کرده و نسبت به مسائل جامعه با حساسیت عمل کنند و همه جوانب کار را بسنجند.
خیاط خطاب به مربیان پرورشی ادامه داد: در کار پرورشی ابتکار و نوآوری و ارائه طرح‌های جدید می‌تواند تأثیرپذیری را بیشتر کند پس لازم است در آموزش نماز و احکام دینی و اصول دین پیشگام باشید و ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با دانش آموزان برقرار کنید و در  همه برنامه‌های مدارس به عنوان ستون اصلی کار باشید.
وی  افزود: هیچگاه نباید خود را در زمان خاصی محدود کنید زیرا مربی پرورشی در هر لحظه‌ای از شبانه روز می‌تواند به وظیفه خطیر خود که ارشاد و هدایت است عمل کند و با شناسایی دانش آموزان، مسیر کار را مشخص و در برابر جامعه احساس مسئولیت کنید.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش بردخون در ادامه با بیان برنامه‌های پیش بینی شده گفت: آموزش عملی نماز در مدارس، پیوند با مساجد و حضور فعالانه دانش آموزان و فرهنگیان در مساجد همجوار مدارس، شرکت فعالانه در نماز جمعه و جماعات، ساماندهی کتابخانه و نمازخانه مساجد، ارزیابی از امور پرورشی مدارس اولویت اصلی کارهاست.
خیاط همچنین بر اجرای برنامه‌های هفته بهداشت روان و انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس تأکید کرد.
معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بردخون نیز با تشریح وظایف انجمن‌های اسلامی در مدارس گفت: این تشکل دینی و فرهنگی در زمینه گسترش برنامه‌های اعتقادی و مسئولیت پذیری فعالیت می‌کند و بدون هیچ چشمداشت و فی سبیل الله در راستای مبانی نظام اسلامی فعال است.
محمود حقدوست افزود: افتخار داریم در خط ولایت و رهبری گام بر می‌داریم و الحمدالله در منطقه بردخون، دانش آموزان استقبال خوبی از این تشکیل ولایی دارند و در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حماسه گام‌های محکمی برداشته‌اند.
وی اضافه کرد: از مربیان پرورشی انتظار داریم با شناسایی و عضوگیری افراد برجسته به اعتلای انجمن‌های اسلامی کمک کنند.
در ادامه مربیان پرورشی پیرامون انتظارات، مشکلات و پیشنهادات خود مطالبی بیان کردند و خواستار حمایت جدی شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول