اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازنشستگی نیروهای مسلح کرمان:

کنگره "قرآن، کتاب بیداری" در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بیمه و بازنشستگی نیروهای مسلح استان کرمان گفت: کنگره سراسری "قرآن، کتاب بیداری" ششم آبان ماه سال جاری در کرمان برگزار می‌شود.

کنگره "قرآن، کتاب بیداری" در کرمان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اسماعیل ایران‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برگزاری کنگره سراسری "قرآن، کتاب بیداری" در کرمان اظهار داشت: این کنگره به طور همزمان با 30 استان کشور و مناطق چهارگانه تهران در ششم آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.
وی برگزاری این کنگره را با هدف توجه به مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: فراخوان مقالات در موضوع‌های "تبیین نقش قرآن در ارتقای بصیرت دینی، سیاسی پیشکسوتان و خانواده آنها" و "تبیین نقش قرآن در ارتقای سلامت روحی و امید به آینده پیشکسوتان" بوده است.
ایران‌پور بیان کرد: جمع‌آوری اطلاعات تخصصی فعالان و علاقه‌مندان قرآنی، بسترسازی برای مشارکت‌پذیری، ایجاد و حمایت از تشکل‌های قرآنی، تجلیل و تکریم از پیشکسوتان برتر قرآنی و جمع‌آوری و نمایش آثار قرآنی از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.
وی با اشاره به تشکیل شورای فرهنگی استان کرمان در این راستا تصریح کرد: کارگروه‌های تخصصی برنامه‌ریزی و تولید محتوا، جمع‌آوری اطلاعات و دبیرخانه، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نیز هماهنگی مالی‌ پشتیبانی و تدارکات شکل گرفته است.
ایران‌پور خاطرنشان کرد: گروه‌های تخصصی فعالان و علاقمندان قرآنی برای شرکت در کنگره شامل گروه قرآنی، ادبی، فرهنگی هنری، علمی و اجتماعی است.
وی بیان کرد: تمام پیشکسوتان، مستمری بگیران، وظیفه بگیران و خانواده آنها شامل همسر و فرزندان فعال یا علاقمند به امور قرآنی می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.
ایران‌پور با اشاره به اینکه 30 مهر ماه به عنوان آخرین مهلت شرکت در کنگره استانی اعلام شده است، گفت: تا‌کنون 150 نفر برای شرکت در کنگره ثبت‌نام کرده‌اند که پس از مهلت اعلام شده، شورای داوری به بررسی گروه‌ها پرداخته و در مجموع 12 نفر را به عنوان نفرات برگزیده اعلام می‌کند که تنها شش نفر گروه نخست به مرحله کشوری راه می‌یابند.
وی افزود: مرحله دوم کنگره سراسری "قرآن‌، کتاب بیداری" با حضور منتخبان استان‌ها در اردوی سه روزه مشهدالرضا در 26 آذر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول