اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی:

کلاه‌بردار مأمورنما در خراسان شمالی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی گفت: فرد سابقه داری که با عنوان مأمور نیروی انتظامی کلاه‌برداری می‌کرد، دستگیر شد.

کلاه‌بردار مأمورنما در خراسان شمالی دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خراسان شمالی، صادق نامور از کشف 10 فقره کلاه‌برداری زیر پوشش مأمور نیروی انتظامی توسط این متهم خبر داد.
وی افزود: طبق گزارش فردی 45 ساله مبنی بر اینکه شخصی خود را مأمور نیروی انتظامی معرفی کرده و اعلام داشته که برای دستگیری متهم و انجام معامله در این محل نیاز به مبلغ 270 هزار تومان وجه نقد دارد و پس از دریافت پول از محل متواری شده، مأموران پلیس آگاهی پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.
نامور تصریح کرد: با توجه به اینکه طبق گزارشات واصله، متهم به این شیوه اقدام به کلاه‌برداری های متعدد در سطح شهرستان بجنورد کرده است، مأموران پس از یک عملیات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.
وی اظهار داشت: فرد مورد نظر که سابقه دار بوده و مأموران سه مکان مورد تردد متهم را تحت نظر گرفتند و متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی، به انجام 10 فقره کلاه‌برداری به این شیوه اعتراف کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول