اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری بشرویه خبر داد:

ناپدید شدن باند کلاهبرداری در بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری بشرویه از ناپدید شدن عده‌ای کلاهبردار که از اعتماد مردم سوءاستفاده کرده بودند خبر داد.

ناپدید شدن باند کلاهبرداری در بشرویه
 به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی حسینی ظهر امروز در شورای اداری بشرویه با هشدار به مردم از عواقب اعتماد بی‌جا به افراد ناشناس اظهار داشت: اخیرا افرادی در سطح شهرستان با ارائه چک و حوالجات مبالغی اخذ کرده و ناپدید شده‌اند که مردم باید نسبت به چنین مواردی آگاه باشند.
وی ادامه داد: بانک‌ها و موسسات مالی نیز باید نسبت به صدور دسته چک و حوالجات به مراجعان خود دقت لازم را به خرج دهند.
در ادامه این جلسه با توجه به پایان ایام تعطیلات و سفرهای تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس رئیس نمایندگی میراث فرهنگی و همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از روند برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر و ساماندهی مدارس ارائه کردند.
در پایان این جلسه عباس کامران‌نژاد به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان و سید ضیاءالدین میدانی به عنوان رئیس اداره تعاون، رفاه و کار شهرستان معرفی شدند.
همچنین رضا حسن‌زاده به عنوان مسئول اداره صنایع و معادن و بازرگانی شهرستان به اعضای شورای اداری معرفی شد.
فرماندار قاین نیز ظهر امروز از پروژه‌های اجرایی سطح شهر قاین بازدید کرد.
غلامعلی حبیبی‌منش در مسجد مجتمع یک‌هزار واحد غدیر قاین گفت: اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی‌های حکومت صالحان است؛ اگر در پرداخت زکات، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک مسلمان تلاش کنیم یقیناً به آنچه در ویژگی‌های حکومت‌های صالحان است خواهیم رسید.
فرماندار قاینات با اشاره به خدمات ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دولتمردان تمام مناطق محروم کشور از امکانات و خدمات خوبی برخوردارند.
حبیبی‌منش احداث مجتمع هزار واحدی غدیر را یکی از ارزشمندترین اقدامات دولت در بحث تامین سرپناهی برای زوج‌های جوان و اقشار کم درآمد خواند.
وی گفت: وجود مسجد غدیر به عنوان پایگاهی برای انتشار دین مقدس اسلام و مرکز هماهنگی وحدت مردم نیز از برکات بزرگ این طرح است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول