اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان میانه:

کلاهبردار حرفه‌ای تبلیغات در میانه دستگیر شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی میانه گفت: کلاهبردار حرفه‌ای که با عنوان دروغین چاپگر تبلیغاتی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، شناسایی و دستگیر شد.

کلاهبردار حرفه‌ای تبلیغات در میانه دستگیر شد
فریدون حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میانه اظهار کرد: برابر شکایت تعدادی از کسبه مبنی بر کلاهبرداری توسط شخصی به هویت «م.س» که مدعی چاپ انواع نایلون و نایلکس و امور تبلیغات یود،با انعقاد قرارداد و قبول کار مبلغی از آنها کلاهبرداری کرده است، شناسایی و دستگیری فرد مورد نظر در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی در ادامه ضمن اشاره به دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای افزود:با تلاش ماموران پلیس آگاهی آخرین محل سکونت نامبرده در شهر تهران شناسایی و با اخذ دستور مقام قضایی طی یک عملیات منسجم پلیسی در منزل شخصی‌اش دستگیر شد.
حیدری گفت: در بازرسی از منزل متهم تعداد 120 کار سفارشی و نمونه کارت‌های تبلیغاتی جعلی کشف و ضبط و در بازجویی مشخص شد نامبرده اهل اهواز بوده و ضمن قبول اتهام وارده به 18 فقره کلاهبرداری در سایر استان‌ها نیز اعتراف کرد.
فرمانده شهرستان میانه تاکید کرد: پرونده قضایی تحویل دادیاری شعبه اول دادسرای میانه شد و با اخذ تامین روانه زندان شد.
وی ادامه داد: همچنین طبق دستور مقام قضایی برای شناسای مالباختگان مراتب به ادارات آگاهی سراسر کشور به خصوص استان‌ها و شهرهای قید شده ارسال شده است.
انتهای پیام،/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول