اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان سندرک:

توزیع پروژه‌های ورزشی هرمزگان ناعادلانه است/ به علت نداشتن بودجه جام‌های کسب شده گذشته را به تیم‌ها اعطا کردیم

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان سندرک با بیان اینکه توزیع پروژه‌های ورزشی هرمزگان ناعادلانه است، گفت: به علت نداشتن بودجه مجبور شدیم جام‌های موجود در اداره ورزش را که توسط تیم‌ها در گذشته کسب شده بود به تیم‌های برتر بدهیم.

توزیع پروژه‌های ورزشی هرمزگان ناعادلانه است/ به علت نداشتن بودجه جام‌های کسب شده گذشته را به تیم‌ها اعطا کردیم
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، خسرو محمودی در نشست شورای ورزش شهرستان میناب که در سالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شد با بیان اینکه شهر سندرک با جمعیتی بالغ بر 21 هزار نفر دارای هفت هیئت فعال ورزشی، 12 تیم فوتبال، 16 تیم فوتسال بزرگسال و 10 تیم فوتسال نونهالان و 10 تیم نوجوانان است، اظهار داشت: سندرک از استعدادهای ورزشی بالایی برخوردار است.
وی از برگزاری لیگ فوتبال به صورت رفت و برگشت به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد ورزشی سال گذشته در سندرک نام برد و افزود: این لیگ در قالب 72 دیدار با رنج و مشقت فراوانی در زمین‌های خاکی روستایی برگزار شد.
این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سندرک گفت: تهیه و توزیع بروشورهای 9 دی، بصیرت، حجاب خواهران و یاد یاران نیز از جمله فعالیت‌های انجام شده فرهنگی در این شهر است.
محمودی ادامه داد: در سندرک تنها یک سالن ورزشی وجود دارد که به علت قرار گرفتن در مرکز شهر تنها تیم‌های نزدیک به شهر از آن استفاده و سایر تیم‌های روستایی از آن بهره‌ای نمی‌برند.
وی بیان کرد: در دولت خدمتگزار اعتبارات کلانی به بخش‌های فرهنگی ورزشی اختصاص داده شده ولی مشخص نیست علت رعایت نشدن عدالت در توزیع این اعتبارات در استان هرمزگان چیست چرا که وقتی نوبت به سندرک می‌شود پروژه‌ها تامین اعتبار نمی‌شوند.
این مقام مسئول تصریح کرد: تمام توجه‌ها در حوزه ورزش استان معطوف قشم، هرمز، بندرعباس و شهر‌های نزدیک به مرکز استان است و اغلب طرح‌ها در این نقاط اجرایی و به شهرهای کوچک و دور افتاده آنچنان که باید توجهی نمی‌شود.
وی همچنین از برگزاری لیگ فوتبال در نیمه دوم سال جاری در سندرک خبر داد و افزود: برگزاری لیگ برای ما خون دل و گرفتاری‌های فراوان دارد چرا که در اهدای جوایز در سال گذشته به علت نداشتن بودجه مجبور شدیم جام‌های موجود در اداره ورزش و جوانان که توسط تیم‌ها در گذشته کسب شده بود را با تغییر برچسب آنها به تیم‌های برتر بدهیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سندرک با ذکر اینکه هر مقام مسئولی که به سندرک سفر می‌کند و نسبت به ورزش وعده‌های فراوانی می‌دهد و عملی نمی‌شود، افزود: وعده تو خالی و قولی که عملی نشود سبب دلسردی جوانان در زمینه پرداختن به امور ورزشی می‌شود.
وی گفت: در زمانی که دشمنان با طراحی نقشه‌های شوم و پلید، میلیاردها تومان صرف تحریف جوانان می‌کنند باید به برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و سرگرمی‌های سالم جوانان توجه ویژه کرد.
محمودی، ورزش میناب و توابع و مناطق آن را نیازمند توجه بیشتر دانست و افزود: کسانی که ادعای خدمت به مردم و اقشار مختلف را دارند باید در عمل ثابت کنند.
گفتنی است، سندرک در جنوب شرقی شهرستان میناب قرار دارد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول