اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی خبر داد:

آغاز دور جدید تمرینات صبا در ورزشگاه حیدریان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال صبای قم گفت: دور جدید تمرینات این تیم برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از امروز به صورت جدی از سر گرفته می‌شود.

آغاز دور جدید تمرینات صبا در ورزشگاه حیدریان
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر یکی از مدعیان سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال است که در شرایط خوبی به سر می‌برد و هفته آینده به دیدار حفاری خواهد رفت.
وی ادامه داد: تمرینات تیم فوتسال صبای قم بعد از بازی هفته گذشته در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر تیم دبیری تبریز، به دنبال سفر به جزیره کیش تعطیل شد ولی دور جدید تمرینات برای ادامه بازی‌ها از سر گرفته می‌شود.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم افزود: با توجه به اینکه تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی فوتسال جایزه بزرگ برزیل جام گرندپریکس ملقب به جام جهانی کوچک به سر می‌برد، زمان خوبی برای آماده‌سازی مطلوب تیم در اختیار داریم.  
وی اضافه کرد: دیدار بعدی ما در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته هشتم از دور رفت در اصفهان برابر نماینده فوتسال خوزستان در لیگ برتر یعنی تیم ملی و حفاری ایران خواهد بود و قطعا بازی آسانی را نیز در پیش نخواهیم داشت.
غیاثی عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم تا زمان برگزاری آن مسابقه، تیمی قوی را به میدان بفرستیم و روندی خوب را در ادامه رقابت‌های این فصل در پیش بگیریم، تمرینات تیم را در حضور بازیکنان آماده صبای قم پیگیری خواهیم کرد.
وی در خصوص آخرین وضعیت صبای قم که در حال حاضر در تمرینات آماده‌سازی حضور دارد، بیان کرد: بازیکنان ما بهترین بازی‌های خود را برای قرار گرفتن در بالای جدول مسابقات لیگ برتر این فصل است انجام داده‌اند و باز هم برای موفقیت تلاش خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتسال صبای قم تصریح کرد: در هفته هفتم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی در سالن ورزشی 2 هزار نفری شهید حیدریان قم و در حضور هواداران پر تعداد خود موفق شد مهمانش تیم دبیری تبریز را با حساب چهار بر سه در دیداری نزدیک و سخت از پیش رو بردارد.
وی خاطرنشان کرد: تیم فوتسال صبای قم در لیگ امسال روند رو به رشدی داشته است و برای مسابقه روز هفتم آبان ماه در دیدار مقابل تیم فوتسال ملی و حفاری ایران بهترین بازی خود را انجام داده و بار دیگر مدعی لیگ خواهیم بود.
غیاثی افزود: این تیم تا یک روز مانده به سفر به اهواز تمرینات را پشت سر خواهد گذاشت و قبل از آن نیز برای قرار گرفتن دوباره در شرایط مسابقه‌ای، احتمالا بازی دوستانه‌ای را برگزار خواهد کرد تا از هر نظر آماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور شود.
تیم فوتسال صبای قم در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حال حاضر با کسب 18 امتیاز در مکان سوم قرار دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول