اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خبر داد:

قهرمانی ورزشکار قزوینی در مسابقات شطرنج منطقه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ورزشکار قزوینی در مسابقات شطرنج منطقه‌ای جام شهید رجایی به مقام قهرمانی دست یافت.

قهرمانی ورزشکار قزوینی در مسابقات شطرنج منطقه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان قزوین، اکبر محمودی بیان کرد: این مسابقات طی یک روز در هفت دور به روش سوئیسی و به صورت سریع در خانه شطرنج مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد.
وی ادامه داد: در این رقابت‌ها 27 شطرنج باز از استان‌های قزوین، تهران، البرز، کردستان و گیلان حضور پیدا کرده و به رقابت با یکدیگر پرداختند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: سامان امیرپور از قزوین با کسب شش امتیاز عنوان نخست این مسابقات را به خود اختصاص داد و مرتضی عابدینی از البرز نیز با 5.5 امتیاز در جای دوم قرار گرفت.
وی یادآور شد: شاهین جوانی با 5.5 امتیاز و محمد ناصری با پنج امتیاز هر دو از قزوین به ترتیب عناوین سوم و چهارم رقابت‌های شطرنج جام منطقه‌ای شهید رجایی قزوین را کسب کردند، مهرداد صداقتی، داوود نوری، محمد حجی زاده با پنج امتیاز و غلامرضا اکبری با 4.5 امتیاز همگی از قزوین به ترتیب عناوین پنجم تا هشتم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.
محمودی افزود: هلیا بهاور از استان البرز نیز با کسب سه امتیاز عنوان برترین شطرنج باز خانم مسابقات شطرنج منطقه‌ای جام شهید رجایی قزوین را به دست آورد.
وی در ادامه با اشاره به پایان مسابقات بسکتبال بانوان نوجوانان کشور از گروه الف در قزوین اظهار کرد: در دیدار روز پایانی این مسابقات، تیم بسکتبال بانوان آذربایجان غربی با حساب 39 بر 30 از سد مازندران گذشت و به همراه تهران که پیش از این صعودش قطعی شده بود به دور بعدی رقابت‌های قهرمانی کشور راه پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: تیم بسکتبال تهران نیز با پیروزی مقابل قزوین میزبان مسابقات جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات قهرمانی بانوان نوجوانان کشور را به دست آورده بود، به این ترتیب تیم بسکتبال بانوان تهران به عنوان تیم اول و آذربایجان غربی به عنوان تیم دوم به رقابت‌های دور بعد مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان راه پیدا کردند.
وی خاطر نشان کرد: مرحله سوم مسابقات بسکتبال بانوان نوجوانان کشور با حضور تیم‌های قزوین، آذربایجان غربی، تهران و مازندران در سالن ورزشی شهید عباس بابایی قزوین برگزار شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول