اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‏گذاری بخش خصوصی صورت می‏گیرد؛

ساخت هتل بین‏المللی صددروازه در امیرآباد دامغان

خبرگزاری فارس: با سرمایه‏گذاری 30 میلیارد تومانی بخش خصوصی، هتل بین‏المللی صد دروازه در بخش امیرآباد دامغان احداث می‏شود.

ساخت هتل بین‏المللی صددروازه در امیرآباد دامغان
بخشدار امیرآباد دامغان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان از ساخت هتل بین‏المللی صددروازه در این شهر خبر داد و اظهار داشت: برای ساخت این هتل در روستای حجاجی دامغان، 17 هزار متر مربع زمین اختصاص یافته است.
سیدامیر تقوی ادامه داد: این طرح در دو فاز اجرایی می‏شود که فاز اول آن هفت هزار مترمربع و فاز دوم آن 10 هزار مترمربع بوده و در زمین پیش‏بینی شده احداث می‌شود.
بخشدار امیرآباد دامغان تصریح کرد: تاکنون ساخت این پروژه پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی به بحث ساخت مسکن مهر در شهر امیریه دامغان اشاره داشت و افزود: بیش از 80 نفر از شهروندان شهر امیریه متقاضی مسکن مهر بوده که برای این تعداد از افراد در قالب گروه‏های خودساز زمین تهیه شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.
تقوی یادآور شد: تاکنون 30 نفر از شهروندان شهر امیریه متقاضی مسکن مهر در قالب گروه‏های خودساز موفق شدند برای خود مسکن بسازند و 40 نفر دیگر نیز با در اختیارگرفتن زمین در حال ساخت هستند و مابقی نیز برای ساخت مسکن مهر تاکنون کاری صورت ندادند.
بخشدار امیرآباد دامغان خاطرنشان کرد: زیرساخت‏های لازم مسکن مهر در شهر امیریه شامل آب، برق و تلفن فراهم شد و تا دو ماه آینده نیز کار گازرسانی به واحدهای مسکن مهر در شهر امیریه انجام خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای احداث تقاطع غیرهمسطح شهر امیریه با موافقت رئیس سازمان راهداری کشور، 500 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد که طی روزهای آتی کارگاه این پروژه تجهیز می‌شود.
تقوی به ساخت ساختمان‏های جدید دهیاری‏ها در بخش امیرآباد اشاره داشت و افزود: برای ساخت ساختمان‏های 10 دهیاری بخش امیرآباد 150 میلیون تومان اعتبار از سوی سازمان دهیاری‏های وزارت کشور اختصاص پیدا کرد.
وی اضافه کرد: بخش امیرآباد دامغان دارای 12 هزار نفر جمعیت بوده که از این تعداد، 10 نفر جمعیت شهری و دو هزار نفر دیگر را جمعیت روستایی تشکیل می‏دهد.
بخشدار امیرآباد دامغان گفت: بخش امیرآباد دامغان دارای 84 روستا، 23 دهیاری و 31 شورای اسلامی شهری و روستایی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول