اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

مجوز ساخت هتل در شوشتر یک‌روزه صادر می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: مجوزهای لازم برای ساخت و ساز هتل را در این شهرستان در مدت زمان کمتر از یک روز صادر می‌کنیم.

مجوز ساخت هتل در شوشتر یک‌روزه صادر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: در حال حاضر پرونده احداث هتل در بهترین شرایط ممکن و بررسی در دوایر مختلف شهرداری است.
وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای احداث این هتل وجود ندارد، بیان کرد: در شرایط کنونی هیچ مشکلی برای احداث این هتل وجود ندارد با این وجود باید ابتدا بررسی‌های کامل انجام شود و سپس برای صدور مجوز و اخذ عوارض اقدام شود.
شهردار شوشتر با اشاره به برخی از نکات ظریف برای احداث هتل تصریح کرد: از سال‌های گذشته در کشور قوانینی وجود دارد که عوارض بخش هتل به صورت صنعتی محاسبه می‌شود که با چنین محاسبه‌ای در شهرداری شوشتر عوارض 1.1 میلیارد تومانی این هتل به 910 میلیون تومان کاهش یافته است و این به نوبه خود اقدامی بسیار مناسب برای حمایت از بخش خصوصی است.
دُر با اشاره به برخی دیگر از قوانین حمایتی در شهرداری برای ساخت هتل در شهرها، تاکید کرد: ساخت هتل از عوارض عرصه معاف است ولی حتما باید عوارض نوسازی را اخذ کرد.
شهردار شوشتر با اشاره به شرایط این سازمان اضافه کرد: در پنج روز گذشته بیش از 120 میلیون تومان در شهرداری شوشتر درآمدزایی شده است.
 در تصریح کرد: در نخستین روز تحویل گرفتن تصدی مدیریت شهرداری شوشتر تنها 150 میلیون ریال وجه در حساب شهرداری بود اما در شرایط کنونی این میزان به 1.3 میلیارد ریال رسیده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول