اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون مداحان شاهرود:

مسائل فرهنگی جامعه جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس کانون مداحان شهرستان شاهرود گفت: باید تمام دستگاه‏های فرهنگی پیرو توصیه‏های مقام معظم رهبری مسائل فرهنگی جامعه را جدی بگیرند.

مسائل فرهنگی جامعه جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، اسماعیل یارمحمدی عصر امروز در نشستی با همین موضوع افزود: فرهنگ کل کشور ما نسبت به دهه‏های گذشته پیشرفت‏های بسیار خوبی داشته و موفقیت‏هایی هم کسب کرده‏ایم ولی همه این‏ها کافی نیست.
وی اضافه کرد: دشمن در نقطه مقابل کارهای فرهنگی ما، طرح‏ها و نقشه‏های زیادی را ابداع کرده و در بخشی از آنها توانسته نفوذ کند اما موفق نشده است.
یارمحمدی اظهار داشت: از نظر اطلاع‏رسانی و آگاهی‏دادن باید برای مردم فرهنگ‏سازی شود تا اینکه شناخت بیشتری نسبت به باب فرهنگی مذهبی پیدا کنند و توطئه‏ها و نقشه‏های دشمن با آگاهی مردم و فرهنگ‏سازی خنثی شود.
رئیس کانون مداحان شهرستان شاهرود گفت: ما یک ناهماهنگی فرهنگی بین دستگاه‏ها و سازمان‏های خودمان داریم که اگر بشود در هر استان، استاندار یا به هر حال نماینده ولی‏فقیه و دیگر مسئولان اجرایی، هماهنگی بیشتری راجع به کارهای فرهنگی داشته باشند.
یارمحمدی افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی اگر گفتمان دینی مطرح می‏شود، چه خوب است که در گفتمان دینی، استاندار، فرماندار و شهردار مشارکت فعال داشته باشند و در دستگاه‏های اجرایی مربوطه به کار بندند و یک هماهنگی به وجود بیاید.
یارمحمدی تصریح کرد: در این صورت مسئله فرهنگی به طور جدی در سازمان‏ها و ارگان‏ها جا می‏افتد و در ضمن آگاهی دادن به مردم، اطلاع‏رسانی به مردم، بالا بردن سطح فرهنگی و آگاهی مردم صد درصد بیشتر خواهد شد و می‏توانیم هر توطئه‏ای را به ویژه در بعد جوانان و نوجوانان، با وحدت ملی و وفاق و هماهنگی دستگاه‏ها خنثی کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول