اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه الهادی دامغان:

80 حلقه صالحین در پایگاه‌های دامغان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه الهادی دامغان گفت: 80 حلقه صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج دامغان با هدف تحقق منویات رهبری راه‌اندازی شده است.

80 حلقه صالحین در پایگاه‌های دامغان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، فرمانده حوزه الهادی دامغان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: تاکنون 80 حلقه صالحین در سطح پایگاه مقاومت حوزه الهادی راه‌اندازی شده است.
محمد خوش‏قدم افزود: حوزه الهادی در دامغان دارای 17 پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهر بوده و از سال 88 تاکنون ایجاد شده است.
وی ضمن اشاره به اهمیت حلقه‌های صالحین از دیدگاه مقام معظم رهبری، هدف حلقه‌های صالحین را پیشرفت در مسائل تربیتی عنوان کرد.
فرمانده حوزه الهادی دامغان با تأکید بر ارتقای حلقه‌های صالحین از لحاظ کمیت و کیفیت تصریح کرد: بسیجی فعال کسی است که در حلقه‏های صالحین حضور داشته باشد.
خوش‌قدم توزیع کتاب‏های درسی و علمی،‌ سی‌دی‌های فرهنگی و قرآنی را از برنامه‌های شجره طیبه صالحین در سطح پایگاه‌ها دانست.
وی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت‌های حلقه‌های صالحین تربیتی است و تاکنون در سطح پایگاه‌ها برنامه‌های متعددی از جمله اردوهای تفریحی و زیارتی، کلاس‌های ورزشی مانند شنا و تیراندازی، کلاس‌های عقیدتی و قرآن متناسب با سنین مختلف برگزار شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، همچنین نشست پایگاه‌های بنت‌الهدی و شهید ساجدی در دانشگاه علمی و کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان برگزار شد.
فرمانده پایگاه شهید ساجدی در این نشست با بیان اینکه ما در حال حاضر با تهاجم دشمن روبه‌رو هستیم، گفت: باید در دانشگاه با بدحجابی برخورد شود.
محمدطاهر گیلان افزود: نداشتن اطلاعات کافی در زمینه‌های مختلف و همچنین نبود وقت برای مطالعه برای جوانان را می‌توان به عنوان یک معضل جدی تلقی کرد.
وی تصریح کرد: باید با هم‌اندیشی و برگزاری کلاس‌های حلقه‏های صالحین، جوانان را به سوی شناخت هر چه بیشتر ولایت و رهبری و همچنین مبارزه با تهاجم فرهنگی آشنا کنیم تا آنان به انحراف کشیده نشوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول