اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خبر داد:

رشد 70 درصدی طرح صالحین در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول طرح صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح صالحین در سطح استان بین 60 تا 70 درصد رشد داشته است و در بعضی از شهرستانها نیز رشد 80 تا 90 در صدی آن را شاهد هستیم.

رشد 70 درصدی طرح صالحین در استان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد اسدی چهارشنبه شب در مراسم مراسم معارفه مسئول تربیت و آموزش بسیج شهرستان گناوه با اشاره به اینکه اجرای بهینه و احسن طرح شجره طیبه صالحین از منویات مقام معظم رهبری است،  اظهار داشت:‌ بنابراین لازم و واجب است در این زمینه تمام تلاش خود را به کار بندیم.
وی افزود: با توجه به موفقیت بی نظیر ملت سر افراز ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس و افتخارات بی بدلیل در جنگ سخت، امروز دشمنان از راه‌های دیگر وارد عرصه و میدان کارزار شده‌اند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام که هر روز شاهد عظمت کاملترین دین خدا هستند تصمیم دارند، تا شکست‌های پی در پی خود در جنگ سخت را جبران و جلوی پیشرفت نظام اسلامی ایران و اهداف انقلاب را بگیرند.
مسئول طرح شجره طیبه صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن، از مهم‌ترین نیاز امروز جامعه نیاز بصیرتی و اعتقادی است و در این راستا طرح شجره طیبه صالحین از مهم‌ترین ابزار کار در بسیج می‌تواند به عنوان یک راهگشای بسیار خوبی عمل کند.
وی خاطرنشان کرد: در حقیقت طرح صالحین بسیج که قبلا نیز در استان خوزستان  اجرا شده  است نتایج عالی را در پی داشته است و امروز می‌توان از طریق این طرح در رشد و تعالی توأم با معنویت مجموعه بسیج و آحاد مردم بهره مند شد.
اسدی افزود: اجرای این طرح از سال 87 در سطح بسیج محلات آغاز شده است و از آغاز سال جاری اجرای آن در تمامی اقشار بسیج از قبیل بسیج دانش آموزی، بسیج ادارات ، بسیج اصناف و ... روند اجرایی پیدا کرده است.  
اسدی یادآور شد: طرح صالحین در سطح استان بین 60 تا 70 درصد رشد داشته است و در بعضی از شهرستانها نیز رشد 80 تا 90 در صدی آن را شاهد هستیم.
در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه گناوه نیز با بیان اینکه از مهم‌ترین مأموریت‌های سپاه حفظ انقلاب و دستاوردهای عظیم آن است، تصریح کرد: طرح شجره طیبه در این راستا می‌تواند نقش خوبی را در مبارزه با جنگ نرم دشمن ایفا کند.
حسن خرم آبادی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح صالحین در این شهرستان جلسات ، نشست‌ها و همایش‌های متعددی در سطح شهرستان برگزار شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این زمینه در چندین نوبت اعزام نیرو برای آموزش به مشهد مقدس و همچنین چندین کاروان برای آموزش شورای حوزه‌های مقاومت و همچنین مسئولین و شورای پایگاه‌های بسیج به اردوگاه خان زنیان در استان فارس برگزار شده است.
در ادامه این مراسم مسئول جدید تربیت و آموزش بسیج سپاه شهرستان گناوه نیز گفت: لازم است در اجرای این طرح همکاری گسترده‌ای صورت گیرد تا بتوان این طرح را به نحو احسن و اکمل به اجرا ء برسانیم
حجت الاسلام یاسر قاسمی فرد افزود: طرح صالحین سفره عظیمی است که گسترانیده شده است و لازم است در راستای غنای فکری و معنوی بسیج و جامعه به نحو احسن به کار بندیم.
در این مراسم حجت الاسلام یاسر قاسمی منفرد به عنوان مسئول تربیت و آموزش بسیج معرفی شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول