اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 24 مهر ماه جاری؛

دوره تربیت مربی طرح صالحین در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان ‏بسیج‏ کارمندان‏ سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دوره تربیت مربی طرح صالحین روزهای 24 و 25 مهرماه جاری در شهرکرد برگزار می‏شود.

دوره تربیت مربی طرح صالحین در شهرکرد برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، موسی انصاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهترین حلقه تربیتی آن است که مربی در هر شرایطی بتواند با گروه به سهولت در ارتباط برگزاری و با آنها ارتباط معنوی و عاطفی داشته و کارهای تربیتی خود را دنبال کند.
وی تعالی معنوی توأم با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان را مهم‌ترین هدف از برگزاری طرح صالحین برشمرد و گفت: تعلیم و تربیت مدیران، مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‌های مختلف تربیتی، فرهنگی، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان از دیگر این اهداف به‎ شمار می‎رود.
انصاری در ادامه با اشاره به کارکردهای گروه تربیتی طرح صالحین، گفت: انس و الفت، ارتباط چهره به چهره، رفع شبهات اولیه، تذکرات فردی، شناسایی ظرفیت و توانمندی و تقویت انگیزه از جمله کارکردهای فردی این گروه محسوب می‎شود.
مسئول سازمان ‏بسیج‏ کارمندان‏ سپاه چهارمحال و بختیاری برگزاری جلسات هم‌اندیشی را از جمله کارکردهای جمعی این طرح عنوان کرد و گفت: برنامه ریزی، تحلیل مسائل روز، آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و محیط، برگزاری سلسله جلسات سیاسی، اعتقادی، اخلاقی، متفرقه و برگزاری جلسات کتابخوانی با محوریت کتب شهید مطهری از دیگر کارکردهای جمعی برگزاری این طرح است.
وی مشارکت گروهی در اجرای مأموریت‌های پایگاه را از جمله کارکردهای سازمانی این گروه برشمرد و گفت: تقویت انگیزه‌های حضور در برنامه‌های پایگاه،  تقسیم کارها با شناخت از وضعیت افراد، پیگیری حضور افراد به‎صورت فرا سازمانی و کادر سازی برای مسئولیت‌های سازمان از مهم‌ترین این کارکردهاست.
انصاری افزود: برای برگزاری این دوره آموزشی از اساتید حوزه و دانشگاه شهر مقدس قم دعوت به‌عمل آمده است.
دوره تربیت مربی طرح شجره طیبه صالحین ویژه اقشار بسیج توسط بسیج کارمندان با شرکت 60  نفر برگزار خواهد شد.
دوره تربیت مربی طرح صالحین سازمان بسیج کارمندان سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در تاریخ‌های 24 و 25 مهر ماه جاری در محل معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار می‎شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول