اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دامغان خبر داد:

عضویت 400 نفر از فرهنگیان دامغانی در نظام صالحین

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان از عضویت 400 نفر از فرهنگیان دامغانی در نظام صالحین خبر داد.

عضویت 400 نفر از فرهنگیان دامغانی در نظام صالحین
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، محمدعلی امانی ظهر امروز در جلسه نظام صالحین کانون بسیج فرهنگیان دامغان  اظهار داشت: یکی از اهداف نظام صالحین که فرهنگیان در آن عضو هستند، رسیدن به روشن‏فکری، بصیرت و علم‏افزایی است چرا که باید سطح آگاهی فرهنگیان روز به روز افزایش پیدا کند و ما نیز باید در این زمینه گام‏های خوبی برداریم.
وی یادآور شد: 32 حلقه نظام صالحین در آموزش و پرورش دامغان وجود دارد که در هر یک از این حلقه‏ها، تعدادی از برادران و خواهران فرهنگی دامغان عضو بوده و به فعالیت مشغول هستند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان تصریح کرد: برای ساخت یک انسان سالم و عابد باید بسترهای لازم فراهم شود و اجرای نظام صالحین در بسیج و در بین فرهنگیان یکی از این روش‏ها بوده و باید با جدیت پیش رفت.
امانی اضافه کرد: در اجرای برنامه‏های نظام صالحین باید افرادی متفکر و صالح حضور پیدا کنند و از تجارب و نظرات با ارزش آنان استفاده شود.
وی افزود: باید در جذب افراد برای اجرای بهتر نظام صالحین فعالیت بیشتری صورت گیرد چون اجرای این طرح یک کار فرهنگی بوده و مقام معظم رهبری بر اجرای بهتر کارهای فرهنگی تاکید فراوان دارند.
امانی به نقش و جایگاه بسیج در جامعه اشاره داشت و افزود: عرصه بسیج محل تولید و پرورش نیروی انسانی بوده و از سویی دیگر بسیج عرصه احساس و مسئولیت است و باید بکوشیم گام‏های خوبی در این عرصه برداریم.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان گفت: یکی از کارهای که باید به صورت جدی به آن پرداخته شود و لحظه‏ای نسبت به آن نباید کوتاهی صورت گیرد، بحث تعامل و همکاری بین بسیج و آموزش و پرورش است.
در این جلسه همچنین حسین‏قلی دربانی، مسئول فرهنگیان سپاه ناحیه دامغان گزارشی از وضعیت برنامه‏های نظام صالحین و کانون بسیج فرهنگیان ارائه داد و اعضای جلسه نیز به بیان دیدگاه‏ها و نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول