اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

200 آمارگیر سرشماری نکا را انجام می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار نکا گفت: 200 آمارگیر مرد و زن سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نکا را انجام می‌دهند.

200 آمارگیر سرشماری نکا را انجام می‌دهند
رضا آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا بیان داشت: برگزاری سرشماری نیازمند بسیج همه‌جانبه امکانات و نیروی انسانی است.
وی با بیان اینکه ارائه اطلاعات درست و اصولی در جامعه و به ویژه در سرشماری می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های مختلف، تحقیقات و پژوهش و اعتبارات مفید و مثمرثمر باشد، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی آمارگیری و سرشماری باید در این بخش آموزش‌های لازم را به مردم بدهند تا مردم با آگاهی نسبت به این طرح، اطلاعات خود را به آمارگیران ارایه کنند. 
آزادی بیان داشت: کلاس‌های آموزشی این دوره از سرشماری از 16 تا 28 مهر ماه برگزار می‌شود که آمارگیران با فراگیری دروس ارائه شده و شرکت در دو آزمون و همچنین سرشماری میدانی، با نحوه سرشماری آشنا می‌شوند‌.
وی گفت: در ایران تاکنون هر 10 سال یک بار سرشماری عمومی نفوس و مسکن انجام می‌شد که بنابر الزام مهم کشوری، امسال نخستین سرشماری پنج ساله کشور در آبان ماه جاری برگزار می‌شود.  
فرماندار نکا با اشاره به برگزاری کلاس‌های آموزشی سرشماری یادآور شد: هدف از برگزاری کلاس‌های سرشماری که با حضور افراد ثبت‌نام شده تشکیل شده به کارگیری افراد در رده‌هایی چون کارشناس بازبین، بازبین و آمارگیر است.
این مسئول اذعان داشت: انتخاب آمارگیران در این مرحله، پس از ثبت‌نام متقاضیان در سامانه مرکز آمار ایران و پس از انجام مصاحبه بر اساس شاخصه‌های اعلامی از سوی مرکز آمار از جمله سابقه سرشماری، مدرک تحصیلی و سن انجام شد که واجدان شرایط انتخاب و در کلاس آموزشی شرکت کردند.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول