اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی:

سرشماری بستر توسعه هدفمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار گرمی گفت:‌ سرشماری آن هم به شکل صحیح بستر توسعه واقعی و هدفمند است.

سرشماری بستر توسعه هدفمند است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در همایش آمارگیران گرمی اظهار داشت: اگر معتقدیم که در برنامه‌ریزی‌ها باید دقیق و درست عمل کنیم نقطه قوت ما تکیه بر آمار صحیح و اطلاعات دقیق است که در سایه سرشماری هدفمند انجام می‌شود.
وی با یادآوری اینکه امروز جامعه بدون اطلاعات و آمار دقیق جامعه فلج و ناکارآمد است، گفت: اگر نتوانیم در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود به آمار درست، صحیح و واقعی دسترسی داشته باشیم به یقین نمی‌توانیم فرآیند توسعه را قوت بخشیده و شتاب دهیم.
این مسئول دادن اطلاعات و آمار دقیق را کاری ارزشمند و همراه با ادای تکلیف توصیف کرد و بیان داشت: با دادن آمار درست می‌توانیم تکلیف واقعی خود را که همان کمک برای توسعه واقعی جوامع است عمل کنیم.
فرماندار گرمی اضافه کرد: دقت در فرآیند آمارگیری و بالاتر از آن اهتمام جدی در استخراج دقیق و صحیح آن بسیار با اهمیت است و در کنار خانواده‌ها باید آمارگیران ما نیز به ثبت دقیق اطلاعات اقدام کنند.
وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی را یادگیری آمارگیران با فرآیند سرشماری سال 90 اعلام کرد و افزود: از اولین ساعات دوم آبان ماه همچون سایر نقاط کشور در گرمی نیز در شهرها و روستاها سرشماری نفوس و مسکن آغاز می‌شود و این کار تا 22 آبان ماه ادامه پیدا می‌کند.
این مسئول زمان مراجعه آمارگیران را از ساعت هشت صبح تا ساعت 19 عصر اعلام کرد و ابراز داشت: پیش‌بینی‌های لازم را برای کارکنان و افرادی را که از صبح تا شب شاغل هستند انجام داده‌ایم تا در وقت حضور آنها در منزل بتوانیم اطلاعات و آمار را جمع‌آوری کنیم.
صحرایی به خانواده‌ها اطمینان داد که این اطلاعات و آمار به صورت محرمانه حفظ می‌شود و امکان دسترسی افراد مختلف به آن وجود نخواهد داشت.
وی گفت:‌ هر مسئولی برای تدوین برنامه جامع و مدیریتی خود نیازمند اعداد، ارقام و آمار صحیح است تا با نگاهی جامع به حوزه تحت مدیریتی خود بتواند به اهداف متعالی نزدیک شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی با اشاره با حضور 120 آمارگیر و شرکت آنها در کلاس‌های تودیعی و آموزشی مختلف، از آنها خواست جمع‌آوری اطلاعات روزانه خود را بر اساس برنامه‌ریزی های انجام شده در اختیار کارشناسان قرار دهند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول