اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان رباط کریم تاکید کرد:

ارتقای آگاهی‌های مردم از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان رباط کریم بر ارتقای آگاهی‌های مردم از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن تأکید کرد.

ارتقای آگاهی‌های مردم از اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور ظهر امروز در گردهمایی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن گامی مهم و اساسی در راستای توزیع عادلانه امکانات است که باید با دقت اجرایی شود.
وی ادامه داد: برای رسیدن به اهداف مورد نظر باید آگاهی‌ها و اطلاعات بیشتری را درباره اجرای این طرح برای مردم بازگو کرده و آنان را از مزایای اجرای این طرح مطلع کنیم.
این مسئول با تأکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مسیرهای رسیدن به اهداف مورد نظر اجرای این طرح مشارکت‌های مردمی‌ است، افزود: مردم به عنوان اصلی‌ترین ضلع این هرم باید با مأموران اجرای طرح سرشماری همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم آمار و اطلاعات دقیقی را از میزان جمعیت داشته باشیم.
سلیمان‌پور در ادامه سخنان خود شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران را از نهادهایی عنوان کرد که می‌توانند نقش اساسی در ارتقای آگاهی‌ مردم به منظور اجرای این طرح داشته باشند.
وی با مهم ارزیابی کردن اجرای این طرح گفت: هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن آبان سال جاری در سراسر به اجرا در می‌آید و از 100 هزار شهر و روستایی کشور آمارگیری می‌شود.
فرماندار رباط کریم با بیان اینکه برنامه‌های دولت برای رشد و توسعه کشور بر اساس اطلاعات و آمار تدوین می‌شود، تصریح کرد: با اجرای این طرح علاوه بر کسب اطلاعات و آمار مورد نیاز، می‌توانیم گامی مهم و اساسی به سمت کمتر کردن فاصله طبقاتی برداریم.
سلیمان‌پور افزود: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن بسیار عظیم است بنابراین برای محقق شدن اهداف نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم و دستگاه‌های خدمات رسان هستیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول