اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از 800 کیلو مواد مخدر در هرمزگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف 835 کیلو و 780 گرم انواع مواد مخدر طی چند عملیات جداگانه در این استان خبر داد.

کشف بیش از 800 کیلو مواد مخدر در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمدعلی آخوندی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته با انجام کار وسیع اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان‌های شرقی مطلع و پس از انجام تحقیقات پلیس اطلاع حاصل کردند که قاچاقچیان یک محموله سنگین مواد مخدر را وارد بندرعباس کرده و قصد انتقال آن به شهرستان‌های همجوار دارند.
وی افزود: ماموران با انجام تعقیب و مراقبت‌های لازم نهایتا دو خودرو زانتیا در حوالی شهرک نوبت و میدان دفاع مقدس را شناسایی و ضمن تعقیب و مراقبت‌های ویژه پس از رسیدن سوداگران بر سرقرار یکی از خودرو ها به همراه قاچاقچیان که قصد فرار داشتند متوقف لیکن خودرو حامل مواد مخدر متواری شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: پس از تعقیب و گریز در یک اقدام ضربتی خودرو متوقف و هر دو خودرو به یگان انتقال و در بازرسی از یکی از آنها 297 کیلو و 950 گرم تریاک کشف شد.
آخوندی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی باور چهور شهرستان پارسیان حین کنترل خودروهای عبوری به دو خودرو زانتیا و سمند مظنون و دستور توقف دادند که رانندگان خودروها اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی خودروها متوقف و در بازرسی اولیه از خودروها مواردی مشاهده نشد که پس از جست‌وجو در محل 173 کیلو گرم حشیش که در زیر بوته‌های درختان اطراف روستای بوچیر پنهان شده بود کشف و ضبط شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان یادآور شد: ماموران انتظامی شهرستان حاجی‌آباد نیز از تردد قاچاقچیان مواد مخدر از سمت مازگرد به سمت احمدی مطلع و پس از بررسی صحت و سقم موضوع بلافاصله با تشکیل اکیپی به محل اعزام که در حوالی روستای پور در داخل رودخانه به یک خودرو وانت پیکان مشکوک و در یک اقدام پلیسی متوقف، راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از آن 202 کیلو و 500 گرم تریاک که در داخل و بدنه خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
رئیس پلیس استان هرمزگان همچنین بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی فاریاب رودان طی دو عملیاتی جداگانه حین کنترل خودروهای عبوری محور رودان - بندرعباس به دو خودرو سمند و پیکان سواری مشکوک و متوقف و در بازرسی از خودرو سمند 15 کیلو و 980 گرم و در بازرسی از خودرو پیکان سواری 28 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه در بدنه خودرو ها جاسازی شده بود کشف و در این رابطه چهار نفر راننده و سرنشین خودروها دستگیر شدند.
آخوندی اظهار داشت: ماموران انتظامی پاسگاه احمدی شهرستان حاجی‌آباد نیز از تردد یک موتور سیکلت از روستای تیاب به احمدی مطلع که بلافاصله به محل اعزام و پس از دو ساعت تعقیب و مراقبت موتور سیکلت را مشاهده کردند که بدون توجه به فرمان پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی نهایتا راکبین وسیله نقلیه را رها و به سمت کوه‌های اطراف متواری شدند که با تلاش ماموران راکب موتور سیکلت به نام معلوم دستگیر و در بازرسی از وسایل همراه وی 30 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
این مقام انتظامی همچنین افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی فاریاب رودان طی عملیاتی دیگر در روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به خودرو پژو 405 مشکوک و متوقف و در بازرسی از آن 29 کیلو و 500 گرم تریاک که در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فارس بر سرکردگی فردی بنام معلوم مطلع و با انجام چند روز کار شبانه روزی نهایتا شب گذشته اطلاع حاصل کردند که سرکرده باند وارد حوزه استحفاظی هرمزگان شده و پس از عبور از شهرستان‌های جاسک و میناب قصد انتقال مواد به بندرعباس را دارند که پس از تعقیب و مراقبت‌های ویژه نهایتا منزل و مخفیگاه و محل دپو مواد مخدر را در یکی از روستاهای اطراف بندرعباس شناسایی و در یک اقدام ضربتی در بازرسی از محل متهمان دستگیر و در بازرسی از دو خودرو پژو 405 متعلق به سوداگران 50 کیلو و 100 گرم تریاک که در بدنه خودروها جاسازی شده کشف کردند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول