اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

پیشگیری بهترین عامل مقابله با مواد مخدر است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: برای مقابله با گرایش به سمت مواد مخدر باید پیشگیری را در دستور کار داشته باشیم.

پیشگیری بهترین عامل مقابله با مواد مخدر است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر فامیل‌کریمی ظهر امروز در همایش پیشگیری اولیه از اعتیاد استان همدان اظهار داشت: برای انجام مطلوب کارها باید تعامل بالادستی را مدنظر قرار داد تا از این طریق بتوانیم یک سند خوب و مطلوب برای جامعه ارائه کنیم.
 وی گفت: باید به این نکته توجه داشت که تقویت تعامل و همکاری از یک سو و به کارگیری نیروهای مجرب و امکانات به روز از سوی دیگر موجب پیشبرد بهتر امور می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: به شبکه فعالیت مواد مخدر نباید با دید سنتی نگریست بلکه با این موضوع باید با نیروهای جدید و دید بازتر برخورد کرد.
 وی با تأکید بر لزوم فرهنگسازی در این زمینه گفت: آموزش و پرورش با نیروهای مجرب خود و جمعیت کثیری از مخاطبان، می‌تواند بیشترین نقش را در کاهش آسیب‌های اجتماعی و مقابله با گرایش به مواد مخدر داشته باشد.
فامیل‌کریمی خاطرنشان کرد: باید در حوزه پیشگیری به صورت قوی وارد کار شویم که این مهم با تعامل بالادستی صورت می‌پذیرد و این تعامل باید در دستگاه‌های اجرایی، کنترلی و فرهنگی وارد شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: متأسفانه امروزه مواد مخدر صنعتی وارد خانواده‌ها شده و استفاده از آن بیشتر در بین دانشگاهیان و مراکز آموزش عالی رایج شده است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: باید آموزش در خانواده‌ها برای مقابله با گرایش به سوی مواد مخدر را در دستور کار داشته باشیم و اطلاعات کافی و وافی در این زمینه را به آنها بدهیم چراکه برخی از آنها با وجود ورود مواد مخدر صنعتی به حریم خانه‌هایشان، هیچ اطلاعی در این خصوص ندارند.
وی در پایان سخنانش ابراز کرد: در حال حاضر 700 نفر بهبودیافته در زمینه اعتیاد داریم که طی یک همایش استانی توضیحات کامل در این زمینه داده خواهد شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول