اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

925 هزار خانوار مازندرانی سرشماری می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران گفت: در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 مازندران حدود 925 هزار خانوار مازندرانی سرشماری می‌شوند.

925 هزار خانوار مازندرانی سرشماری می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ولی‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در حاشیه سومین دوره آموزشی ماموران آمارگیری نفوس و مسکن مازندران در جمع خبرنگاران خواستار همکاری و تعامل بیشتر اصحاب رسانه در استان برای همراهی مردم با متولیان این مسئله شد.
وی با اعلام اینکه در سرشماری نفوس و مسکن سال 90 مازندران حدود 925 هزار خانوار مازندرانی سرشماری می‌شوند، خاطرنشان کرد: در سرشماری پنج سال گذشته 783 هزار خانوار مازندرانی سرشماری شده بودند.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران از رشد 15 درصدی خانوارهای مازندرانی در سرشماری امسال خبر داد که این مسئله دلایل مختلفی دارد.
این مسئول از سرپرستان خانوارها برای سرشماری امسال درخواست کرد در کنار سایر مدارک سجلی کد پستی و کارت ملی خود را در دسترس داشته باشند.
فرزانه یکی از دلایل تفکیک‌ و افزایش خانواده‌ها در سرشماری امسال را بهره‌مندی از مزایای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اعلام کرد.
وی زمان برگزاری و اجرای سرشماری نفوس و مسکن را به مدت 21 روز از دوم آبان ‌ماه اعلام کرد و گفت: سرشماری امسال به صورت یکنواخت برگزار می‌شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران با اشاره به اینکه برای سرشماری امسال 2 هزار و 392 حوزه تعیین شده است، بیان داشت: 2 هزار و 400 آمارگیر مسئولیت جمع‌آوری اطلاعات خانوار را برعهده دارند.
وی تعداد عوامل آمارگیر، اجرایی و پشتیانی این سرشماری در استان را حدود 5 هزار و 100 نفر اعلام کرد.
فرزانه در پایان متذکر شد: روند سرشماری طوری شود که نباید کم‌شماری و یا اضافه‌شماری داشته باشیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول