اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار:

سرشماری عمومی زیربنای برنامه‌ریزی‌های آینده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بیجار به نقش مهم آمار در برنامه‌ریزی افق توسعه کشور اشاره کرد و گفت: سرشماری عمومی زیربنای برنامه‌ریزی‌های آینده و گام ارزشمندی به سمت توسعه و اعتلای بیش از پیش کشور است.

سرشماری عمومی زیربنای برنامه‌ریزی‌های آینده است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خلیل جمشیدی یکشنبه‌شب در جلسه شورای اسلامی شهرستان بیجار، اظهار داشت: برای حرکت در مسیر رشد و توسعه نیازمند دستیابی به آمار و اطلاعات دقیق هستیم که بر همین اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سطح کشور برای تحقق این هدف انجام می‌گیرد.
وی با تأکید بر اینکه پیشرفت بدون در اختیار داشتن آمار و اطلاعات دقیق غیرممکن است، تصریح کرد:‌ اهمیت این سرشماری و اهمیت داشتن اطلاعات و آمار صحیح از نفوس و مسکن در استان و کشور ایجاب می‎کند تا همه به سهم خود در این طرح بزرگ و ملی مشارکت کنند.
فرماندار بیجار با بیان اینکه برنامه‌ریزی موثر و کارآمد بدون داشتن آمار و اطلاعات صحیح میسر نمی‌شود، به تدبیر دولت در راستای کاهش زمان سرشماری از 10 سال به پنج سال اشاره کرد و افزود: این اقدام دولت، حرکتی ارزنده و موثر در دستیابی به آمار به‌روز و صحیح و به دنبال آن برنامه‌ریزی‌های جامع و موثر است.
جمشیدی در ادامه با اشاره به فرمان رئیس جمهور به تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تصریح کرد: بر این اساس، تمامی نهادهای دولتی باید برای فراهم نمودن شرایط برگزاری مطلوب این سرشماری تلاش کنند و امکانات لازم را در اختیار متولیان امر قرار دهند.
وی بر اطلاع رسانی درست به منظور آگاه‌سازی و جلب اعتماد مردم از اجرای طرح تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی و کارهای تبلیغی باید به گونه‌ای باشد که مدیران و مسئولان استان اعتماد مردم را جلب کنند تا آنان نیز با مشارکت صادقانه خود زمینه توسعه و آبادانی هرچه بیشتر استان را فراهم کنند.
فرماندار بیجار در ادامه از شوراهای اسلامی به عنوان عامل سرعت بخشی به روند تحقق برنامه‌های توسعه از طریق جلب مشارکت مردمی نام برد.
جمشیدی در ادامه بر مشارکت و همکاری بیش از پیش ادارات مختلف این شهرستان با شوراهای اسلامی تاکید کرد و افزود:  امیدواریم با تعامل و هماهنگی بیش از پیش ادارات این شهرستان زمینه رشد و توسعه بیش از پیش بیجار را در زمینه‌های مختلف به وجود آوریم.
وی در پایان ضمن تقسیم‌بندی عملکرد ادارات این شهرستان  از عملکرد بسیار خوب برخی از ادارات تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول