اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خسرو معتضد تاریخ مازندران را روایت می‌کند/ ساخت تندیس روز ملی مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار ساخته‌شدن تندیس روز ملی مازندران شد و گفت: خسرو معتضد تاریخ مازندران را روایت می‌کند.

خسرو معتضد تاریخ مازندران را روایت می‌کند/ ساخت تندیس روز ملی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مازندران درباره بزرگداشت روز مازندران اظهار داشت: بنای دولت بر این بود که در مازندران یک روز ملی انتخاب شود.
وی با بیان اینکه باید شعار واحدی با موضوع ولایت برای بزرگداشت روز مازندران انتخاب شود، تصریح کرد: این نکته را باید اذعان داشت که از روز مازندران برای شناسایی طرفیت‌ها و استعدادهای تاریخی استفاده بهینه نکرده‌ایم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ستاد بزرگداشت روز مازندران باید یک برنامه رسمی برای این روز و همچنین برنامه‌های متنوع دیگری برای هفته مازندران داشته باشد.
وی با بیان اینکه صدا و سیما برنامه روز مازندران را به صورت زنده پخش کند، گفت: بناست در این مراسم از نخبگان و رجال ملی دعوت کنیم و از علامه جوادی آملی هم برای این روز درخواست پیام داشته باشیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه از یکی از لاریجانی‌ها برای حضور در مراسم دعوت می‌کنیم، ادامه داد: خسرو معتصد هم در این مراسم به بیان تاریخ مازندران خواهد پرداخت.
این مسئول با بیان اینکه به دلیل تقارن روز مازندران با روز عرفه، 17 آبان روز مناسبی برای برگزاری این جشن است، خاطرنشان کرد: تندیس روز ملی مازندران باید ساخته شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران یادآور شد: هیچ مشکل اعتباری برای این موضوع نداریم و مدیران دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشند البته دستگاه‌ها از محل بودجه فرهنگی، اعتبار دارند.
وی با اشاره به اینکه تا سال 72 فقط سه جلد کتاب درباره تاریخ و هنر مازندران منتشر شده بود، بیان داشت: اما در سال جاری بیش از 30 اثر منتشر شده است و رونمایی از این آثار هم باید در هفته مازندران انجام شود.
ابراهیمی اضافه کرد: با بزرگداشت روز مازندران بار دیگر باید بر پیوند عمیق مازنی ها با جریان مطلقه فقیه اصرار کنیم.
این مسئول با بیان اینکه مازندران در مسیر طریق الرضا قرار گرفته، اما صلوات خاصه امام رضا (ع) در این استان دیده نمی‌شود، متذکر شد: بعضی از حرف‌هایمان را باید در روز مازندران بگوییم.
وی در پایان اذعان داشت: برگزاری روز مازندران باید از بعد جریانی در کشور تاثیر بگذارد.
انتهای پیام/ن۱۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول