اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

25 مهر یک روز ماندگار در تاریخ اورامانات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پاوه گفت: 25 مهر ماه یک روز تاریخی، سرنوشت‌ساز و ماندگار در منطقه پاوه و اورامانت است.

25 مهر یک روز ماندگار در تاریخ اورامانات است
 ماموستــا ملا‌قـــادر قـــادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: هنگامی که می‌بینیم مقام معظم رهبری بر ما منت نهاده و این شهر را لایق قدوم مبارک خود دانسته‌اند بر همه آحاد جامعه لازم است در استقبالی به یاد ماندنی از رهبر انقلاب تمام توان و همت خود را به کار گیرند چرا که این سفر مهم انشاالله تحولی بنیادی در همه عرصه‌ها ایجاد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: 25 مهر 1390 در تاریخ اورامانات روزی تاریخی و ماندگار است و در این روز دوستان و دشمنان ما را رصد خواهند کرد تا شیوه استقبال مردم یک منطقه کرد و سنی‌نشین را از رهبر انقلاب مشاهده کنند.
امام جمعه پاوه بیان کرد: باید با حضور پرشور و حماسی شیعه و سنی در مراسم استقبال از رهبر معظم انقلاب دل دوستان این سرزمین اسلامی را شاد و دشمنان اسلام را مایوس کنیم.
قادری با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به پاوه اظهار کرد: حضور در این مراسم بسیار ضروری و مهم است چرا که رهبر فرزانه انقلاب میهمان تک‌تک اهالی اهل سنت منطقه اورامانات است.
وی با اشاره به حماسه شکستن حصر پاوه در سال 58 تأکید کرد: مردم پاوه با خلق آن حماسه به یاد ماندنی نام خود را به عنوان مردمی مقاوم و ثابت‌قدم در اذهان همه ثبت کردند و مقام معظم رهبری بر رشادت و از جان گذشتگی این مردم واقف هستند و به واسطه همراهی خالصانه این مردم با نظام و انقلاب پاوه به عنوان نماینده مناطق سنی‌نشین از سوی رهبر معظم انقلاب برای دیدار با مردم انتخاب شده است.
امام جمعه پاوه تصریح کرد: در روز 25 مهر ماه همه مردم به ویژه جوانان، با ادب و اخلاقی نیکو که خاص این منطقه است صحنه‌هایی را خلق می‌کنند که همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.
امام جمعه پاوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم کرمانشاه و همچنین بیانات ایشان در جمع علمای شیعه و سنی بر اهمیت وحدت و برادری و اتحاد مسلمانان تاکید کرد و وحدت را اساس جامعه اسلامی دانست. 
ماموستا قادری اضافه کرد: انتظار بنده از مردم شریف و قدرشناس پاوه و اورامانات این است که حماسه‌ای به یادماندنی‌تر از حماسه استقبال مردم کرمانشاه خلق کنند تا سرافرازی مردم اورامانات در خاطره‌ها زنده شده و برگ زرین دیگری بر افتخارات این خطه افزوده شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول